Gratulerer! Måtte gi litt tillegg de første dagene jeg også, men fullammer nå

masse lykke til, og kos deg som best du kan
Blei i natt fortalt att småen burde få tillegg ettersom han er dysmatur og trenger mer næring ( ammet også fikk han litt nan) pg småen sov kjempe godt og lenge
Idag mente de det ikke var nødvendig (dette var noen andre enn de på natta) så jeg har bare ammet for det meste, og pumpet litt... var strålende fornøyd når småen drakk en halvtime av hvert bryst sammenhengende kunn avbrutt av ett bleieskift
.
Mannen var her da småen drakk så fint av mor. Rett etter att mannen dro , rundt kl tre... hadde just blitt ferdig med siste runde av den vellykkede ammingen.. begynte småen å gråte... prøvde å amme men han ville ikke, bysset , sjekket bleie... ingenting hjalp... så jeg dro i snora.. og der kom barnepleier anno 19 pil og bue... forsøke igjen... prøvde å hjelpe... ville gå avgårde med småen litt mens jeg skulle pumpe (jeg sa sef nei)... jeg foreslo nan, men nei, prøv å pumpe... din melk er den beste... . satt med en gråtende mini på fanget og pumpa som bare... det blei vell 2 ml eller noe som hun helte i kjeften på jr som ble rolig ett øyeblikk ... mente disse dråpene var sikkert det han trengte... men varte ikke lenge før småen gråt igjen... lot meg til og med overtale til å prøve bryst skjold som verken hun eller jeg klarte å sette riktig.
Til slutt gikl hun og hentet nan, småen fikk (da av meg) ca 5 ml i to vendinger, halve først da hun var der, resten når hun var gått av meg da jr tydelig ikke var helt mett
Endelig jr sluknet...
Det hjalp faktisk
Vet ikke hvor lenge jr sov for så ikke på klokken men han var endelig rolig
Hadde 20 mins ca med vellykket amming etterpå og jr sover fornøyd i sengen min
Frustrert? Ja det kan man jammen si,
Sliten, ja det og
Må ikke glemme å nevne att småen får øyedråper og øyene renset med jevne mellomrom... har øyebetennelse men den er på bedringens vei
Det er de ansatte som gjør vask og drypp, vasker innimellom jeg å hvis nødvendig
19 pil og bue glemte å vaske øynene til jr og forsøkte å dryppe med korken på...
Bah!
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app