Har født!

Manva

Blir kjent med forumet
Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men har fulgt med på det som har skjedd. Men tenkte jeg måtte skrive å fortelle at jeg fødte en fantastisk liten gutt forrige onsdag i uke 34+5. Han var 2870 gram og 45 cm lang. Kom hjem fra sykehuset i dag. Lillegutt er en nokså robust liten kar. Var innom nyfødt i 2 døgn før han ble utskrevet til barsel. Nå driver vi med ammetrening for alle penga, og håper vekta snart begynner å peke oppover. Han er jo litt umoden, så er litt ekstra arbeid nå i starten. Men vet av tidligere erfaring (fødte i uke 34 sist også) at alt blir så mye enklere når han bare passerer termin, så det gleder jeg meg til. Lykke til alle dere som fortsatt venter! Snart er alle de små nurka her :)

Gratulerer så mye, du er heldig du :-) er misunnelig nå, jeg har 4 uker igjen til gutten kommer med planlagt ks og det er leeeenge he he

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye :)

Så rart at du fikk i uke 34 begge gangene da, men da vet du ihvertfall hva du går til :)

Gratulerer såå mye :D

Gratulerer så mye! 

Gratulerer så masse!!! Flott at han er en robust kar, selv om han kom litt tidlig :)) Lykke til videre!

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye med lille nurket! Spennende tid fremover :D Kos dere masse!

Gratulerer så masse! Flott å høyra at alt står bra til med liten og stor!

Gratulerer med lillegutt :-D Kos dere!!

Gratulerer så mye med gutten!  Ammingen går seg til, lykke til videre og kos dere masse

Gratulerer så mye! Veldig bra og høre at du fikk en sterk liten kar =) Kos deg masse med deg og dine.

Gratulerer så mye!

Håper det tar seg opp med ammingen ganske fort

Back
Topp