• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har født :)

lille_lykke86

Forelsket i forumet
Fredag 2. desember kom vår lille prinsesse:)
Vannet gikk hjemme torsdagen, og fredagen ble jeg satt på drypp kl 18. Hade da 3 cm åpning med kun en liten kant igjen av cervix. Ingen virkning av dryppet kl 19, så da satt de opp dosen. Da fikk jeg litt kynnere, men absolutt ikke vondt. Snakket og lo mens jeg hadde dem. Kl 20 ble dryppet økt igjen, og kl 20.15 fikk jeg den første ria med litt "røsk" i seg. Og nå kom de som hagl! Kl. 20.25 ble jeg undersøkt og hadde da 4 cm, og jordmor sa jeg var i aktiv fødsel. Riene kom nesten helt uten pauser, og kl 21.15 fikk jeg epiural. Men denne fikk jeg ikke kjent noen virkning av, for kl 21.30 fikk jeg trykketrang, og kl 21.34 var snuppa ute <3 Fantastisk fødsel! Jeg er i toppform, og nå koser vi oss hjemme i ny leilighet :)

Lykke til til dere alle! Jeg kommer nok ikke til å være så aktiv, men sniker nok litt ;p

Gratulerer

Det hørtes ut som en veldig fin fødsel ja :)
Gratulerer med den lille jenta deres <3

Oj, kjempegratulasjoner!!! Så heldig du er:)

gratulera så mye :D

Gratulerer så masse med jenta!!:) Kos dere masse!:) Håper på mere informasjon siden, om hvor stor hun var osv..

Gratulerer så masse :)

Gratulerer!

Gratulerer så mye!!  Håper dere får en fin tid fremover. Gleder meg veldig nå :-)

Gratulerer så masse!! Kos dere hjemme

Gratulerer med jenta!!

Back
Topp