har født :D

tutta92

Andre møte med forumet
lille niklas kom te verden 9.nov kl 20.17 :)
3854 gr og 51 cm + 37 cm rundt hode :))
de var en tøff, lang og hard fødsel som endte med tang og klipping da eg faktisk ikke hadde pressrier :( så vi trykket på fri vilje, og kom i mål til slutt :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

de var en tøff, lang og hard fødsel som endte med tang og klipping da eg faktisk ikke hadde pressrier :( så vi trykket på fri vilje, og kom i mål til slutt :D

GRATULERER SÅ MYE!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer!! :)

Gratulerer! Håper formen er grei

Gratulerer med gutten :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Sniker ifra August :) gratulerer så myyye med gutten din :D håper dere koser dere mye og at du får godt med pleie etter den harde fødselen! Jeg lurte på om du hadde epidural? Jeg fikk heller ikke pressrier og endte med tang her og. Lurer på om det hadde med epiduralen å si (det sier mamma - samme skjedde henne da hun hadde epidural m min bror)

det vet eg faktisk ikke. eg hadde epidural ja, men eg fikk epiduralen ved 3 cm for riene var veldig masete men dårlige. så om det var epiduralen som gjorde det , det vet eg ikke. eg lå også med drypp fra eg fikk Epiduralen hele tiden for å prøve å få opp effektiviteten av disse, men til ingen nytte.

min mor hadde heller ikke pressrier på hverken meg eller min bror, så de kunne også henge igjen har eg fått beskjed om, men de kan være epiduralen, det er eg ikke 100 % sikker på dessverre.

Gratulerer så mye med gutten! Håper du kommer deg raskt etter fødsel:)

Gratulere :)

Gratulerer så mye :-)

Gratulerer så mye :-)

Gratulerer :)

Back
Topp