Har født<3:)

Drømmer&håper88

Glad i forumet
Fødehistorie:

Kom på sykehuset på mandag 18/11 kl 10.00. Da ble det tatt ctg i ca 25 min. Etter det skulle vi vente på lege, dette tok ca gode 3 kvarter.. Vi kom inn til legen og fikk et hespetre.. Hun sa det var fullt på fødeavdelingen og at jeg mulig måtte komme tilbake på onsdag.. Da ble min kjære rimelig irritert. Vi tok UL, hun sa det var litt mindre fostervann enn det var på lørdag. hun måtte snakke med overlegen, kom tilbake med gode nyheter om at overlegen ville sette meg igang! ble ikke ballongkateter, men tabl isteden. Den ble satt rund kl 13. Kjente lite til den første timene, men rundt 17 tiden hadde jeg masse maserier. Men de ga seg. Neste dag satt de inn en tabl til, kjente mer til den.. 10 på halv 5 bestemte de seg for å ta vannet. 2 min etterpå kom første vonde rie, gikk 10 min og de kom regelmessige og var VONDE..!! Ble flyttet på fødestua kl 17. Fikk lystgass. Men hjalp ikke all verden, rundt 20 tiden fikk jeg epidural. Det var en drøm med lystgassen:) riene var vonde og holdt på i mange timer, rundt 3 tiden hadde jeg 10 cm åpning å begynte å presse, ingenting kjedde. Etter 30 min pressing ble jeg satt på drypp. Det hjalp ikke noe, han ville ikke ut... Så de bestemte seg for hasterkeisersnitt. Ble et sjokk, så begynte med veldig ristinger/ skjelvinger. De roa seg når heg ble mer bedøvd under ks, men etterpå var det mye. Fikk noe for det. Prinsen min kom til verden kl 05.37 20/11-2013. Han er verdens nydeligste<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye! Håper formen er vel etter hs.

Gratulerer igjen vennen min! Gleder meg til å skravle med deg igjen <3 Håper det går bra, å at de tar godt vare på dere på sykehuset :)
Drømte om deg i natt forresten! Haha :D

Gratulerer :)

Gratulerer så mye!

Gratulerer :)

Gratulerer!

Gratulerer så mye :-)

Back
Topp