Har fått..

Oboy!

Gift med forumet
To tøybleier i hus! De er veldig myke og gode! Så er veldig spent på å bruke tøybleier på lillegutt :) har aldri prøvd ut tøybleier på noen av de andre barna mine .. "Håper jeg får dette til" :p

ImageUploadedByBV Forum1371212472.719384.jpg

Sååå fineee! :D gleda meg så mykje til å bruke disse fine bleiene vi har fått :p

Så fine de er! Klart du får til det!! ikke noe hokus pokus dette her. litt jungel til å begynne med, men du kommer raskt inn i en rutine. Så er det bare å bruke forumene for alt de er verdt og spørre og grave hvis det er noe du lurer på :)

Gleder meg veldig til å få babyen i armene og begynne for fult med tøybleiene våre :) Pluss at jeg har kjøpestopp fram til den kommer til verden da vi ikke vet kjønnet og jeg vil så gjerne ha bleier som ikke bare er i nøytrale farger ;)

Jeg har vaska gjennom alle tøybleiene fra vesla én gang allerede, og skal vaske de én gang til i juli og plukke ut de minste + brettisene... Gleder meg! :D

Ja! Likte de veldig godt! :) så frister å bestille fler :p men så har jeg jo lest at man bør prøve seg litt frem også? Hm.. Håper bare de er like gode på lillegutt som de kjennes ut ;) hihi

Skjønner godt at dere gleder dere! For jeg kjenner på den samme følelsen. Og så er det jo en helt ny ting for meg! :p :)

jeg syns det var så vanskelig å beregne hvor store hullene til låra skulle være når jeg strikka ullbukser. Noen babyer er jo veldig smale, og andre veldig tykke :) Det var greit å vente med å feste de, for vesla mi var veldig slank. Ikke noe stas med bæsj rennende nedover låret heller... :)

jeg syns det var så vanskelig å beregne hvor store hullene til låra skulle være når jeg strikka ullbukser. Noen babyer er jo veldig smale, og andre veldig tykke :) Det var greit å vente med å feste de, for vesla mi var veldig slank. Ikke noe stas med bæsj rennende nedover låret heller... :)

Har ikke turt å sy den sammen enda :p tror jeg venter med det til lille gutt kommer ;) evnt jeg bare tråkler den løst sammen bare for å ha den hel.. Viss du skjønner? :)

Har ikke turt å sy den sammen enda :p tror jeg venter med det til lille gutt kommer ;) evnt jeg bare tråkler den løst sammen bare for å ha den hel.. Viss du skjønner? :)

jeg skjønner ;)

Jeg har en oppskrift på disse http://krusedull.typepad.com/.a/6a00d8345a344253ef0133f0373463970b-pi
Men til tross for strikkeoversettelser, så sliter jeg med den engelske oppskrifta. Er du god på sånt?

Eller så er det mange fine oppskrifter på bleiebukser her:

http://www.xn--tybleier-54a.no/forum/showthread.php?44-Samletr%E5d-for-ullbukse-oppskrifter

Å ! De er søøøte! :)
Ja, jeg har faktisk fått til det med oversettinga nå :) tok litt tid :p men nå går det greit :)

Back
Topp