Har fått virus

C91

Flørter med forumet
Har vært dårlig leeeenge, og hostet å vondt i bihulene å hele pakka, var sykmeldt i 3 uker pga kvalme + at jeg hadde influensa så jobbet jeg hele uka som va nå, å idag var jeg på legevakta igjen, for kastet opp inatt for jeg hoster sånn, og er helt utslått.. å da var crp høy og jeg har virus å får ikke noe medisin heller, for det funker ikke mot virus :( så nå er jeg sykmeldt igjen.. håper ikke det er noe farlig for babyen :( noen flere som er syke ? hater å være sykmeldt å sjefen blir så sur, men jeg kan ikke gjøre noe med det :( er jo helt utslått.. 

jeg hadde først influensa og så omgangsyken :-( men nå er jeg bra igjen :-) Go bedring :-)

Det høres ikke noe særlig ut. Da er det bare å slappe av og ta tiden til hjelp. Jeg har hatt en lang forkjølelse nå, som henger lenge. Ble smittet av tullemor, og har hatt det gående en 3 ukers tid. Skikkelig plagsomt. Svimmel i tillegg. Har lest at immunforsvaret ofte kan gå ned litt i et svangerskap, og at det er vanlig å ha det en stund. Uansett ikke farlig for baby, bare veldig slitsomt for oss :-)

Back
Topp