har fått time..

SIAB

Betatt av forumet
til jordmor slutten av september, så må nesten gå 3 mnd uten svangerskapskontroll. syns d er litt lenge til, men sånn går d vel når jeg har en ubrukelig fastlege som jeg heldigvis får byttet ut no når han går av som lege...

ja var littt lenge, men tiden går heldigvis fort[:)][:)]
Jeg har gått å ventet og ventet på time til jordmor, og i går ringt de og sa de bare fikk brevet i retur, jeg hadde glemet å fortelle at vi har fått ny adr[:-] så renger med det kommer denne uken[:)][:)]
Koselig å gå til jordmor, de bryr seg mye mer enn legen[:)]

men du har vært på 1.gangs eller? Og skal sikkert på ord. ul før den tid? De regner jo ul som sv.kontroll også! [:)] Jeg skal heller ikke tilbake før i midten av september, helt vanlig å ikke ha kontroll etter ul før i sv.uke 24 eller deromkring[:)]

jepp, skal til ultralyd neste uke[:)] visste faktisk ikke at dem regner ord.ul. som sv. kontroll
 syns d er rart siden med førstemann var jeg på kontroll hver mnd hos lege og jordmor, men no har jeg bare vært på 1 kontroll for 2 mnd siden

Jeg var også på kontroll hver mnd med førstemann... virker som om at de har "kuttet" på timene...

Legen min syns det var altfor lenge å gå 6 uker uten kontroll, så jeg fikk 14 dager etter jeg var der sånn at det ikke skulle gå så lang tid! Da gikk det bare 4 uker.
Synes det er helt merkelig hvordan de forskjellige legene praktiserer!

syns d samme at d er merkeligt hvordan enkelte legene praktisere. for legen jeg har no sa at jeg måtte bestille ultralyd selv, mens med førstemann hadde jeg en annen fastlege som gjorde alt for meg.
legen min er skikkelig sløv har nemlig ikke fått papiret om kas type blodtype jeg har  engang.
så håper den nye legen er mye flinkere enn den jeg har no

sånn ventetid ble det på meg også, men så har jeg en mega bra lege som følger opp pga. sykemelding da

Back
Topp