Har fått time til..

Oboy!

Gift med forumet
3D ultralyd!! :) er såå glad :)
Det var allerede begynt å bli ganske fullt i mai mnd,så glad jeg bestillte tidlig! :)
Da er det bare å vente i spenning til 27mai :) (har aldri hatt 3D før.. Så det er litt ekstra stas ;) )

Hvor mange uker er du på vei da? Jeg tenkte også jeg skulle bestille time snart... Husker ikke helt når jeg var der i forrige svangerskap, men mener å ha lest at det blir best resultat i uke 24 eller noe sånt??

Så morro, jeg vurderer også 3D denne gangen, har ikke vært før og dette er jo sansynligvis siste mulighet ;)

Hvor mange uker er du på vei da? Jeg tenkte også jeg skulle bestille time snart... Husker ikke helt når jeg var der i forrige svangerskap, men mener å ha lest at det blir best resultat i uke 24 eller noe sånt??
7

Uke 28 var det visst.. Da har jeg også bestilt, selv om jeg fortsatt ikke er heeelt sikker på hvor langt jeg er på vei. 1 Juni skal vi =) Stas!

Jeg er i uke 28+ ettellerannet :p
Så veldig glad de hadde ledig da :)

Back
Topp