Har fått time til UL !!!

*håperpåklaff*

Elsker forumet
Har fått time til UL 18.06.10... Det virker jo som en evighet... Jeg lurte litt på om jeg skullle ringe til dem å høre om det går ann å få time tidligere. Er jo i uke 19 da... [:)][:)]

Det var da sinnsykt lenge til!! Om det hadde vært meg hadde jeg ordna meg time leeeenge før det[8D]
Men såklart, mange som venter til ordinær UL, og mange som ikke får time før det... Allfall ikke gratis..

Så skjønner deg godt om du vil ha en time før det[;)][:)]

oi,,,det var leeenge til... Skjønner godt du ikke vil vente så lenge!!!

Da er vel det til ordinær UL? Den pleier jo å være mellom 17-19 uke... Du kan sikkert få en UL før det også om du vil, men da må du vel kanskje gå privat?  

etter som jeg har forstått så er det jo veldig vanlig med første UL i uke 18-20 da.... men du kan jo få en tidlgiere om du vil det... men da må du vel betale selv.... eller?

jeg skal heller ikke ha UL før i uke 18-20, så du er ikke alene om å vente så lenge[:)]

Ja det er lenge til men tenk da, er fortsatt ganske lenge igjen til termin da og, så hvis man skulle vært på ordinær UL før det hadde vel ventetiden blitt ENDA lenger på slutten kanskje?!? Må prøve å se det positive! [:D]

Og nå går det mot lysere tider og jeg ihvertfall føler tida går fortere da! [:D]

Back
Topp