Har fått time til ul!

Lena33

Glad i forumet
i dag kom brevet om time til ul.....datoen ble 22 august. Det syntes jeg hørtes lenge til, men tiden går vel fort når man skal på ferie og sånt først...får jeg håpe[:D]er jo uansett ikke mye jeg får gjort med det[:D]....det er vel bare og smøre seg...hehe, går mye på venting ja....jer så spent på å se den lille...eller (de lille[8D])man vet jo aldri....håper alt er bra der nede...det kjennes iallefall så ut på all dunkingen[:)]
god sommer

Ja tiden går fort kan jeg love deg og du har mye å glede deg til deg er kjempespennende på ul se lille kreket omtrent hoppe og sprette rundt da jeg var på ul i uke 18 bare lå hun og suttet på tommelen det var litt morro å se. Hvor langt er du på vei?? Lykke til og kos deg med grvititeten

Så artig da...fått time ca en uke etter meg du da!
Er vel egentlig vanlig å få UL mellom uke 17-19,litt individuelt som alt annet...
Uansett så er jo UL betryggende å få.
Åssen gikk det med det med blodtrykket og sånn dagen derpå sist!?
Ikke fått sett no svar på det...
Formen elelrs bra om dagen?

hei hei!
jeg har skrevet et innlegg på hvordan det gikk...tror det var under "har vært til jordmor i dag"[:D]....men uansett så går alt mye bedre nå...blodtrykket har roet seg (har ikke snakket med svigermor på leeeeeenge[:D]...hun ER virkelig ille[:@])og jeg var inne med ny urinprøve...den hadde oxo sukker i seg, så jeg måtte ta en glukosetest....satt å drakk en hel kanne med sukkerlake[:'(]kvalmende.....men heldigvis var blodsukkeret fint etterpå[:)]så det var ingen fare for svangerskapsdiabetes...puh....greit å få det sjekket!
Ellers i kjempe fin form nå...kjenner Mye liv!?![:)]hvordan går det med deg for tiden da?
klem

å så spennende med ul.ja jeg merker tiden går SAKTE når man går å venter på noe

du skriver at du gjerne tror det er fler??har du tvillinger i fam.kansje?

for vist det er bilde av deg å du er 13 uker så er du jo godt i gang med magen[:D]
hmmm?[:)]

ja det er bilde av meg....min mormor er tvilling[8|]så det kan jo være....det er samboeren min som tror det mest[:D]jeg venter til ul[:D]

Det var bra å høre...
Jeg kjenner også en del liv,ikke noe sånn veldig jevnlig- men det er der![;)]
Ellers har formen blitt bra og,sliter bare med varmen...
Blir helt utslitt av den![8|]
Men skal jo nesten ikke klage når vi endelig har pent vær.

Back
Topp