Har fått time til tidlig UL :)

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Mandag 12. mars -  om bare 2 uker - er den store dagen! :)

Åååååh som jeg gruegleder meg! ;)
Svetter inni håndflatene bare jeg tenker på det (sorry detaljene) hehe :)

Håper på å se at et bankende hjerte har tatt plass i magen min ♥

Flere som ønsker/skal på tidlig UL? :)

Så spennende! Håper undersøkelsen svarer til forventningene!

Sist hadde vi første ul i uke 11-12, for jeg hadde svangerskapsoppfølgingen hos spesialist pga protein s-mangel i familien. Han tok ul hver gang, men den første glemmer jeg aldri - den lille perfekte skatten, så liten men så virkelig! Er usikker på om jeg skal ha samme oppfølging denne gangen, får høre med legen så snart jeg har kommet meg dit. Uansett synes jeg det er lenge å vente helt til i slutten av mai før jeg skal ha ul, så det kan tenkes at vi bestiller oss det privat om jeg ikke skal ha det uansett. :)

Jeg skal på tidlig ul i uke syv og har fått time 19 mars :) :)

Jeg skal bestille time til torsdag 15 mars tenker jeg :)
Gru gleder meg jeg og.. håper håper på et bankende hjerte der inne.
Etter ma i desember tør ikke jeg å glede meg for mye før jeg har vert på ul....

mammacath skrev:

Er litt det samme her. 
Etter 2 SA og 1 MA de siste 6 mnd. er jeg en smule nervøs... men har en god magefølelse og masse symptomer denne gang - så tenker positivt og fyller magehuset med gode følelser! :)

Supermamma* skrev:

mammacath skrev:

Er litt det samme her. 
Etter 2 SA og 1 MA de siste 6 mnd. er jeg en smule nervøs... men har en god magefølelse og masse symptomer denne gang - så tenker positivt og fyller magehuset med gode følelser! :)

Ja ikke sant;) vi må bare ha tro på at det kommer til å gå våres vei denne gangen ;) vi får krysse alt vi har!!! Jg har ingen symptomer enda...... Så håper håper....

mammacath skrev:

Supermamma* skrev:

mammacath skrev:

Er litt det samme her. 

Ja ikke sant;) vi må bare ha tro på at det kommer til å gå våres vei denne gangen ;) vi får krysse alt vi har!!! Jg har ingen symptomer enda...... Så håper håper....

Helt riktig! Positive tanker og tro på at det er vår tur kommer vi langt med :)
Det kommer nok skal du se!
Mine symptomer kom "pang" for to dager siden! Herlig! ;)

Oi, så spennende!!

Jeg ønsker også tidlig UL for å forhåpentligvis få se et bankende hjerte. <3
Forrige gang hadde jeg første legetime i uke 12, for jeg tenkte det ikke var noe å stresse med og jeg trodde jo ikke det var noe grunn til å bekymre seg. Det burde jeg absolutt ha gjort. Så det skal bli godt å få mer oppfølging, tidlig denne gangen.
Jeg har legetime nå på onsdag, så da får jeg vite UL-dat oogså tenker jeg! Spennende!

Flub85 skrev:
Oi, så spennende!!

Jeg ønsker også tidlig UL for å forhåpentligvis få se et bankende hjerte. <3
Forrige gang hadde jeg første legetime i uke 12, for jeg tenkte det ikke var noe å stresse med og jeg trodde jo ikke det var noe grunn til å bekymre seg. Det burde jeg absolutt ha gjort. Så det skal bli godt å få mer oppfølging, tidlig denne gangen.
Jeg har legetime nå på onsdag, så da får jeg vite UL-dat oogså tenker jeg! Spennende!

Huff, så fælt :(
Det unner jeg ingen... Håper du får UL og får beroliget deg med et bankende hjerte :)

Fikk du dato i dag??

Spennende!!!!

Jeg håper på å få rundt den tid jeg også!

Så spennende!! Har ikke bestilt time, men regner med at vi skal ha tidlig ul ettervhert. Med storesøster var vi på ul i uke 8-9. Var overrasket over hvor mye man kunne se allerede så tidlig. Kommer nok til å prøve å få ul når jeg er ca 9 uker slik at ul-bildene blir temmelig like. :o) Er jo betryggende å se hjertet banke relativt tidlig. 

Back
Topp