....og jeg grugleder meg sånn!! Fikk tidlig ultralyd på grunn av blødninger i forrige uke, ikke nok til at det alt er "vekk", men nok til at jeg ble bekymra. Hadde heller ingen smerter, og er fremdeles kvalm. Jeg tror jeg fremdeles er gravid, men man vet jo aldri! :-S Tenk om det ikke er noe liv lengre, liksom!!! :-P
(Har hatt blødninger med begge de to jentene mine også, spesielt mye med nr 2, der jeg hadde vanlig mens de første 2 mnd.)
Gleder meg til UL er overstått! Krysser fingrer og tær for at alt er som det skal være! ;-)
_____________________________________________________________________________________________
Alt så fint ut på ultralyden!
Vi fikk se en søt liten krabat på 34mm som lå å sprella! :-) Åh! Jeg ble så glad!! Og nå ble det plutselig så virkelig... Jeg gleder meg sånn til å møte lille knøttet i november!!! <3 terminen er ca 9.nov, akkurat som jeg trodde. gynekologen kunne ikke si noe om hvorfor jeg hadde blødd, men han kunne se en liten blodansamling i livmora, så kommer nok til å få en liten blødning til, men det var ikke noe farlig sa han. så nå er det bare å slappe av og nyte resten av graviditeten:-) yes! hi, hi!>3>