Har fått time til ordinær UL.

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Mandag 23.januar (på min bursdag) skal jeg på ordinær UL

Har dere fått time?

Åhh!!
Så spennende 
Ikke fått time. Regner med det blir bestilt når jeg skal til jordmor og lege neste gang (i begynnelsen av desember).

~Damen~~ skrev:
Åhh!!
Så spennende 
Ikke fått time. Regner med det blir bestilt når jeg skal til jordmor og lege neste gang (i begynnelsen av desember).

Jeg skal også til jordmor i desember.
Men hun har visst bestilt UL før jeg i det hele tatt har vært hos henne.
(sist så glemte legen å bestille til meg,så sikkert derfor hun gjør det i stedet)

Jeg har og fått...16 januar skal vi:) Blir spennende!!

Åh, så spennende! Skal ikke til legen før i slutten av måneden, så er vel lenge til jeg får noe tidspunkt enda. Hvor langt har dere kommet når dere skal til ultralyd?

så heldig dere er som har fått time da!
Har ikke vært til legen ennå jeg, så timen er nok ikke bestilt.
Men håper jeg får brev i løpet av desember da, slik at jeg har noe
å se framtid til i januar.

Flangre skrev:
Åh, så spennende! Skal ikke til legen før i slutten av måneden, så er vel lenge til jeg får noe tidspunkt enda. Hvor langt har dere kommet når dere skal til ultralyd?

Jeg er 19 uker når jeg har fått time. Jordmor og lege regner utifra syklus på 28 dager,så de mener jeg er kortere på vei. 
Mens jeg har 21-24 dager syklus.

Har ikke vært hos lege enda en gang jeg, så er ikke bestilt noen time enda. Men regner med det blir i januar en gang. Men må vel bestille meg en legetime snart hvis ikke akupunkturtimen til mandag hjelper på kvalmen...

Vi har fått time 29 desember

Venter på brev her :) legen sendte henvisning om tidlig UL så håper de også skriver opp ordinær UL. Håper på å få det før jeg reiser ned til min mann i Egypt i januar :) selvom vi skal til UL der også, men greit med 2 meninger når det gjelder kjønn :)

Så koselig :) Elsker å skrive slik i kalenderen, det er så koselig å kikke på :) Jeg skal ikke til kontroll før i uke 11, så blir nok en stund til jeg får dato her ..

~Purpalicious~ skrev:
så heldig dere er som har fått time da!
Har ikke vært til legen ennå jeg, så timen er nok ikke bestilt.
Men håper jeg får brev i løpet av desember da, slik at jeg har noe
å se framtid til i januar.

Samme her.

Fikk i dag jeg å! Men syns det var litt tidlig jeg da, fikk 30.nov, er jo "bare" 13+4 eller noe da..
Hmm tror jeg må ringe de å høre.

Jeg har fått innkalling til ordinær ul den 13. desember, det er jo heeelt feil -må vel ringe og endre timen selv om det frister å dra på den;)

*Snuppo+1+1* skrev:
Mandag 23.januar (på min bursdag) skal jeg på ordinær UL

Har dere fått time?

Åhhh.. Din heldiggris altså!! ikke fått time ennå jeg :(

Back
Topp