Har fått testet tålmodigheten min

MissIndependent

Gift med forumet
i helgen,både på den ene og den andre måten[8|]
Harvrt på hytta med foreldrene mine og besteforeldrene mine.
Og uansett hvor glad jeg er i de,så kan de virkelig gnage på tålmodigheten min asså!
Isak har de site dagene bare skreket og skreket,nekter å spise,drikke og sove.......jeg bruker 2 timer på å legge han om kvelden,han kniper igjen munnen når han skal spise,ikke vil han ta flaske og innimellom vil han KANSKJE ha pupp.......
Og som om ikke jeg da blir stressa av dette ,trenger jeg da ikke mamma og bestemor til å fortelle meg at jeg ammer feil,for ofte eller for sjeldent,jeg må jo gi han vann/saft/MME,sånn og sånn grøt,sviskemos,sviskesaft,middagsglass med oguten diverse,jeg må spise sånn og sånn,ikke snn og sånn,drikke det og det ,holde meg unna ditt og datt..............og så sover han visst for mye på dagen i følge bestemor...
WTF??
Skal jeg nekte ungen å sove på dagen når han er trøtt da eller?
Og jeg synes det er er innmari rart at hver gang mamma holdt han "kom det DEN prompen"
som om det liksom var grunnen til magevondten.......For han har jo selfølgelig vondt i magen...HELE JÆVLA TIDEN!!

Det værste jeg vet er når folk kommer å "river" ungen min ut av armene mine når jeg prøver å få han til roe seg ned!

Stakkar gutten min!!Tålmodigheten min holder fint når vi er hjemme når han skriker sånn,men når de holder på sånn holdt jeg på å klikke!

Ah......vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget,måtte bare blåse ut litt....[&:]

Huff, sånn innblanding er slitsomt..! Håper de ser etterhvert at det er DU som kjenner ham best! *klem*

Her har ingen andre enn svigermor tatt snuppa fra meg når jeg skulle roe henne!! Er fremdeles glad for at samboern min tok henne tilbake før jeg fikk sagt noe jeg kanskje ikke hadde ment i ettertid... For akurat der og da ble jeg rimelig forbanna!
Skjønner deg godt. Er utrolig slitsomt med alle andre som kan og vet mye bedre enn deg som kjenner barnet best.

ORIGINAL: Natha90

huff vennen, va jo ikke en sånn tur du håpa på[&o] Ingen i familien min e sånn da men bekjente av mamma å pappa e sånn å dem e til å klikke på[:@][:@][:@][:@]

Nei,jeg hadde gleda meg til å komme litt bort fra byen og slappe av og kose meg med lillegull.......men idag er jeg mer sliten enn jeg var før jeg reiste......
[&o]

Huff kjære deg... dette hørtes ikke ut som en god helg for deg & lillegutt. Kjenner meg dessverre godt igjen i dette.. ting som i utgangspunktet sikkert er godt ment blir blåst helt ut av proposjoner og ender med å bli bare utrivelig.

Mamma kan tjate til en viss grad, men gir seg når jeg freser tilbake. Svigermor derimot har ikke noe filter på når hun skal stoppe. Selv etter tydelig misnøye fra min side.

Håper Isak spiser bedre nå som dere er hjemme igjen og at alt er bra med dere [:)]

Back
Topp