Har fått syk baby - i barnehagen...

lenemor

Forumet er livet
Ja, jeg fikk en telefon om at August var syk - tre rennende bæsjebleier på kort tid, og at han må hentes. Svingte innom butikken på veien opp, for mat må man ha, og da jeg kom opp lå han i vogna og sov... jeg bor jo to minutters gange unna barnehagen, så vi ble enige om at de kan ringe meg når han våkner, så får han bare sove der... da fikk jeg vasket ferdig gulver og spist litt lunsj også

Så deilig da at du rakk å handle og vaske gulv + spise lunsj[:D][8D] Kanskje han sover en gooood stund i bhg også da.. Slettes ikke dumt det heller, vel?[;)]

han sov en stund - hentet han rett før halv to... han har spist litt, nå løper han rundt og er helt propell som alltid... har heller ikke bæsja siden jeg henta han, så jeg vet ikke hvor dårlig han egentlig er... kanskje det er fordi han fikk masse rosiner i går

Det høres jo ikke ut som om han er så dårlig akkurat.. Så rosinene har nok skylda![:D]

jeg mistenker det - han spiste tre porsjoner spaghetti med kjøttsaus og parmesan til middag, etter det har han gått og prompa og prompa - nå løper han rundt og rundt og rundt og jager katta... enda ikke bæsja noe mer. Enda godt, men jeg må vel holde han hjemme i morgen uansett, de mener jo at han er syk i barnehagen så. Da kan han og jeg besøke den nye kafeen i Volda i morgen vi [:D]

Så bra at han er i form nå! Amalie får også veldig løs mage dersom hun spiser for mye rosiner - så det er veldig sannsynlig at det er derfor han har vært så "rar" i magen. Du får kose deg hjemme idag da[:)] Kafè-besøk er jo heller aldri feil[:D]

Håper August er grei i magen i dag. Ikke godt med løsmage Christian var vedlig plaget med det når han spiste appelsiner eller rosiner før.
Kos dere på cafe i dag [:)]

Back
Topp