Har fått svar på HCG stigning

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Torsdag: 2600
Mandag: 5400

burde ikke stigningen vært mer?

legger ved grafen..

Vedlegg

• F98DB842-F30E-4DE6-92B3-7EF19629D457.jpeg
    F98DB842-F30E-4DE6-92B3-7EF19629D457.jpeg
    190,4 KB · Visninger: 143
Torsdag: 2600
Mandag: 5400

burde ikke stigningen vært mer?

legger ved grafen..

Hei:)

Tror hcg fra nivåer på 1200 ikke dobles like hurtig(hvis jeg husker riktig). Tror det er hver 72t eller noe sånt! Håper alt går bra! Navnet ditt er forresten synlig på bildet!<3

Hei:)

Tror hcg fra nivåer på 1200 ikke dobles like hurtig(hvis jeg husker riktig). Tror det er hver 72t eller noe sånt! Håper alt går bra! Navnet ditt er forresten synlig på bildet!<3
Takk for at du sa ifra ❤️ Prøvde en sånn hcg kalkulator og fikk opp dette. Blir så bekymra jeg. Er jo faktisk 3,5 døgn i mellom prøvene :hungover:

Vedlegg

• 982AD731-E636-4828-B7BE-67930C0AD90E.png
    982AD731-E636-4828-B7BE-67930C0AD90E.png
    369,1 KB · Visninger: 110
Takk for at du sa ifra ❤️ Prøvde en sånn hcg kalkulator og fikk opp dette. Blir så bekymra jeg. Er jo faktisk 3,5 døgn i mellom prøvene :hungover:

Krysser fingrene for deg! Noen har treg stigning, noen rask:) Noen spes grunn til at du tok hcg-måling?

Dette kan variere fra hver enkelt, ikke heng deg alt for mye opp i det! Du har en bra stigning og er innenfor det du skal være :Heartred

Vedlegg

• 3B578339-FEE7-4086-BF72-01B79DA515CA.jpeg
    3B578339-FEE7-4086-BF72-01B79DA515CA.jpeg
    147,9 KB · Visninger: 58
Står jo faktisk at verdier over 1200 bruker å doble seg hvert 3 døgn. 3,5 døgn mellom mine tester. Så håper jo det er bra nok ❤️

Vedlegg

• FAFA00CC-A1D8-4B45-9200-76C1FEAD1C5F.jpeg
    FAFA00CC-A1D8-4B45-9200-76C1FEAD1C5F.jpeg
    904,9 KB · Visninger: 25
Krysser fingrene for deg! Noen har treg stigning, noen rask:) Noen spes grunn til at du tok hcg-måling?
Fordi når jeg var på tidlig ultralyd satt han meg en hel uke tilbake, og ønska at jeg tok hcg prøve for å se stigningen. Ja håper du har rett ❤️

Fikk melding av fastlegen min som skrev at disse verdenene var bra, og viser at fosteret utvikler seg ❤️ For holde ut til neste ultralyd med å se det med egne øyne :rolleyes:

Så flott at det var en god stigning :) Når blir det ultralyd?

Så flott at det var en god stigning :) Når blir det ultralyd?
Har time til gynekologisk avdeling på sykehuset mandag 13 sept, regner med å få se på ultralyd da ❤️

Har time til gynekologisk avdeling på sykehuset mandag 13 sept, regner med å få se på ultralyd da ❤️
Ikke så lenge til heldigvis :) men føles nok lenge nok :p men dette høres jo lovende ut

Ikke så lenge til heldigvis :) men føles nok lenge nok :p men dette høres jo lovende ut
Ja føles ut som en evighet til :p nå reiser gubben på firmatur til Spania i morgen(ikke sjalu i det hele tatt:meh:) så da blir jeg alene med 3 barn til søndag, så tenker dagene kommer til å fly avgårde da ❤️

Hei! Er det normalt at alle gravide måler hcg? Jeg tok blodprøver sist mandag da jeg ville sjekke at jeg hadde alle vitamin nivåer på plass samt jern osv. Og da ville legen også sjekke hcg noe som jeg sa ja til. Fikk svar idag at det var på 2500 så hun bekreftet at jeg var gravid, men hun ville måle på nytt om noen dager for å sjekke stigningen. Blir jo automatisk beskymra for at det skal være noe galt. Hva tenker dere?

Hei! Er det normalt at alle gravide måler hcg? Jeg tok blodprøver sist mandag da jeg ville sjekke at jeg hadde alle vitamin nivåer på plass samt jern osv. Og da ville legen også sjekke hcg noe som jeg sa ja til. Fikk svar idag at det var på 2500 så hun bekreftet at jeg var gravid, men hun ville måle på nytt om noen dager for å sjekke stigningen. Blir jo automatisk beskymra for at det skal være noe galt. Hva tenker dere?
Alle blir ikke testet nei, merkelig at hun vil det men om det ikke er noen grunn så er det kanskje bare slik hun synes det er nyttig informasjon å gjøre det. Jeg hadde ikke sagt nei til å sjekke hcg bare for å vite det :p

trenger ikke bli bekymret selv om legen ønsket å sjekke det.❤️ Da er hun nok en lege som gjør grundige prøver, det er bare bra det syns jeg. 2500 er veldig fint tall da. Hvor langt på vei? Jeg fikk 2600 uke 5+0

trenger ikke bli bekymret selv om legen ønsket å sjekke det.❤️ Da er hun nok en lege som gjør grundige prøver, det er bare bra det syns jeg. 2500 er veldig fint tall da. Hvor langt på vei? Jeg fikk 2600 uke 5+0

Det var godt å høre jeg vet ikke hvor langt jeg er påvei… jeg har fortsatt ikke fått tilbake mensen etter forrige svangerskap (sønn på snart 1 år) og ammer fortsatt på både dag og natt. Så denne graviditeten var en stor og fin overraskelse! Vi slet veldig med å bli gravid med første mann så hadde trodd at det ville ta lang tid med nummer 2, så vi har vert veldig heldige nå. Jeg tok en digital test på tirsdag som viste 3+, og skal ta tidlig ultralyd om 9 dager. Tipper at jeg er rundt 6 uker påvei siden jeg har tatt litt tester de siste mnd bare for å sjekke. Jeg fikk positiv test sist torsdag, da jeg måtte dobbeltsjekke at jeg ikke var gravid før jeg skulle ta koronavaksine. Den var jo knall-positiv så det ble et stort sjokk! Men føler meg så heldig! Håper bare alt går bra

Alle blir ikke testet nei, merkelig at hun vil det men om det ikke er noen grunn så er det kanskje bare slik hun synes det er nyttig informasjon å gjøre det. Jeg hadde ikke sagt nei til å sjekke hcg bare for å vite det :p

Takk for svar :) ja det er sant, håper bare at alt går bra. Skal ta ny blodprøve så får forhåpentligvis svar før helgen :)

Back
Topp