Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torsdag: 2600
Mandag: 5400
burde ikke stigningen vært mer?
legger ved grafen..
Takk for at du sa ifraHei
Tror hcg fra nivåer på 1200 ikke dobles like hurtig(hvis jeg husker riktig). Tror det er hver 72t eller noe sånt! Håper alt går bra! Navnet ditt er forresten synlig på bildet!<3

Takk for at du sa ifraPrøvde en sånn hcg kalkulator og fikk opp dette. Blir så bekymra jeg. Er jo faktisk 3,5 døgn i mellom prøvene
![]()
Fordi når jeg var på tidlig ultralyd satt han meg en hel uke tilbake, og ønska at jeg tok hcg prøve for å se stigningen. Ja håper du har rettKrysser fingrene for deg! Noen har treg stigning, noen raskNoen spes grunn til at du tok hcg-måling?
Synes dette ser fint ut jeg.Torsdag: 2600
Mandag: 5400
burde ikke stigningen vært mer?
legger ved grafen..
Håper detSynes dette ser fint ut jeg.
Er jo i overkant av dobling på litt over 3 døgn. Det er vel normal doblingsfart når du har kommet såpass igang
Har time til gynekologisk avdeling på sykehuset mandag 13 sept, regner med å få se på ultralyd daSå flott at det var en god stigningNår blir det ultralyd?
Ikke så lenge til heldigvisHar time til gynekologisk avdeling på sykehuset mandag 13 sept, regner med å få se på ultralyd da![]()
Ja føles ut som en evighet tilIkke så lenge til heldigvismen føles nok lenge nok
men dette høres jo lovende ut
) så da blir jeg alene med 3 barn til søndag, så tenker dagene kommer til å fly avgårde da Alle blir ikke testet nei, merkelig at hun vil det men om det ikke er noen grunn så er det kanskje bare slik hun synes det er nyttig informasjon å gjøre det. Jeg hadde ikke sagt nei til å sjekke hcg bare for å vite detHei! Er det normalt at alle gravide måler hcg? Jeg tok blodprøver sist mandag da jeg ville sjekke at jeg hadde alle vitamin nivåer på plass samt jern osv. Og da ville legen også sjekke hcg noe som jeg sa ja til. Fikk svar idag at det var på 2500 så hun bekreftet at jeg var gravid, men hun ville måle på nytt om noen dager for å sjekke stigningen. Blir jo automatisk beskymra for at det skal være noe galt. Hva tenker dere?
Hei! Er det normalt at alle gravide måler hcg? Jeg tok blodprøver sist mandag da jeg ville sjekke at jeg hadde alle vitamin nivåer på plass samt jern osv. Og da ville legen også sjekke hcg noe som jeg sa ja til. Fikk svar idag at det var på 2500 så hun bekreftet at jeg var gravid, men hun ville måle på nytt om noen dager for å sjekke stigningen. Blir jo automatisk beskymra for at det skal være noe galt. Hva tenker dere?
trenger ikke bli bekymret selv om legen ønsket å sjekke det.Da er hun nok en lege som gjør grundige prøver, det er bare bra det syns jeg. 2500 er veldig fint tall da. Hvor langt på vei? Jeg fikk 2600 uke 5+0
Alle blir ikke testet nei, merkelig at hun vil det men om det ikke er noen grunn så er det kanskje bare slik hun synes det er nyttig informasjon å gjøre det. Jeg hadde ikke sagt nei til å sjekke hcg bare for å vite det![]()