Har fått svar fra Haukeland

mimmi77

Forelsket i forumet
Vet dette skal egentlig være på ass. befruktning, men der er det ikke folk og jeg føler for å skrike dette ut til alle[:D]
 
Var som kanskje noen fikk med seg veldig deppa her om dagen da vi på tlf fikk vite at vi etter å ha venta de 3 mnd som var ventetiden, måtte vente 2 nye mnd for å komme inn til forsamtale til IVF.
Så i går ringte jeg Haugesund for å høre om deres ventetid, ringte opp igjen til Haukeland etterpå for å få bekrefta det de sa forrige dagen, og gjett hva???!
 
Vi hadde fått time[:D][:D] Er satt opp til samtale 19.mars!!!!!
Er så deilig å endelig ha fått en dato, så nå går jeg å smiler fra øre til øre.
 
Så nå håper vi bare at vi har flaks og rekker forsøk før de tar ferie i uke 28-30[:)]
 
Klem fra en veldig glad
 
ååååååååå, nå ble jeg veldi glad! Så bra, mimmi!!!!! GRATULERA!!
Selfølgelig må du skrive det her, du hører jo til her også!
KLEM FRÅ BABYHÅP
 
Tusen takk jenter[:D] Er helt i skyene nå, håper bare den neste mnd går fort fort fort. Er kjempespent nå, og gleder oss masse.
Kanskje det snart er vår tur???
 
Så utrolig bra!!! Lykke til![:D]
 
ÅHHHH for en fantastisk nyhet!!!!
 
Nå blei jeg kjempeglad Mimmi!!! Ikke mer enn fortjent!!! Da er dere snart i gang da!!! Gleder meg masse!!!
 
ORIGINAL: Pastella

ÅHHHH for en fantastisk nyhet!!!!
 
Nå blei jeg kjempeglad Mimmi!!! Ikke mer enn fortjent!!! Da er dere snart i gang da!!! Gleder meg masse!!!

 
Takk for det vennen[:D]
 
Fikk brevet i posten idag, med avtalen vi må underskrive, og forklaring på hva som skjer og når. Så spennende!! Ble plutselig så mye mer virkelig[:D]
Til og med sambo ble helt i hundre her, og leste nøye alt som sto, og det midt under sporten på tv hehe
 
Håper det går bra med deg også? Du har fått så fin mage[:D]
 
ORIGINAL: mimmi77

ORIGINAL: Pastella

ÅHHHH for en fantastisk nyhet!!!!
 
Nå blei jeg kjempeglad Mimmi!!! Ikke mer enn fortjent!!! Da er dere snart i gang da!!! Gleder meg masse!!!


Takk for det vennen[:D]

Fikk brevet i posten idag, med avtalen vi må underskrive, og forklaring på hva som skjer og når. Så spennende!! Ble plutselig så mye mer virkelig[:D]
Til og med sambo ble helt i hundre her, og leste nøye alt som sto, og det midt under sporten på tv hehe

Håper det går bra med deg også? Du har fått så fin mage[:D]

 
WOW da er det interessant, når han klarer å løsrive seg fra sporten!!! Så utrolig spennende, ja skjønner at alt er mye mer virkeli, kjenner til den der...
 
Ja jeg har det bare bra vet du, og tusen takk!!!
 
 
 
Back
Topp