Har fått studieplass!!

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Hurra!! Nå er jeg jaggu meg så glad at det nesten ikke går an!
Fikk mail fra Samordna Opptak, logga meg inn, og der lyste dette mot meg:

"Du får med dette tilbud om studieplass ved:
Høgskolen i Harstad, Vernepleierutdanning."

Endelig skal jeg få meg utdanning

Noen andre som skal gå vernepleie i Harstad?

Gratulerer!

Jeg står som nr 8 på venteliste på 1. valget mitt, kom inn på 2. valget, men vil jo helst det 1! Teiteste er jo at poenggrensa var 50,7 og jeg har 50,6... Tro om det var irriterende da!

I mitt brev sto det:

"Du får med dette tilbud om studieplass ved:
Høgskolen i Gjøvik, Sykepleierutdanning."

Happy happy! :D

gratulerer så mye med studieplass

Gratulerer så mye dere over. Jeg har ikke fått svar enda. Jeg søker master og må vente til 20. På hiak står jeg på venteliste på yrkespedagogikk. Men det er på NTNU jeg hels vil gå, yrkesdidaktikk passer meg bedre. Takket nei til veileding og coaching

Jeg har kommet inn på sykepleie!

Hurrahurra!

Førstevalget var derimot tannpleier, men der er jeg på 30. plass på ventelista, og det er kun 20 plasser, såeh, jeg tviler på at jeg kommer inn for å si det sånn :P

Jeg hadde da og "kun" 45,8 poeng.  Og det var vel 53,noe for tannpleie og 43,noe for sykepleie :)

Ripley skrev:

Hurrahurra!

Førstevalget var derimot tannpleier, men der er jeg på 30. plass på ventelista, og det er kun 20 plasser, såeh, jeg tviler på at jeg kommer inn for å si det sånn :P

Jeg hadde da og "kun" 45,8 poeng.  Og det var vel 53,noe for tannpleie og 43,noe for sykepleie :)

Er jo ikke såååå surt da, når det mangler såpass.. Hos meg var det snakk om 0,1 poeng liksom! Er det mulig!!! så står mellom sosiologi på UiO (Her har jeg fått plass) eller revisjon på HiO (står som nr. 8 på venteliste)

M3rl0t skrev:

Ripley skrev:

Hurrahurra!

Er jo ikke såååå surt da, når det mangler såpass.. Hos meg var det snakk om 0,1 poeng liksom! Er det mulig!!! så står mellom sosiologi på UiO (Her har jeg fått plass) eller revisjon på HiO (står som nr. 8 på venteliste)

Sant nok, 0,1 poeng er surt.

Begynner selv på HiO, og hvis jeg mot all formodning kommer inn på tannpleie, så blir det odontologisk fakultet på UiO.

Back
Topp