Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vanligste er vel mellom uke 18-20, så 19 er jo greit Syns bare 17 var så innmari tidlig Men det er jo midt i fellesferien uansett, men det har sikkert noe med ferier og gjøre ja!Kanskje pga ferier? Selv skal jeg ikke ha det før i uke 19. Jeg syntes det er litt seint, men kunne vist ikke få det tidligere
Jeg har allerede hatt tul og blitt satt tilbake to uker fra menstermin, så nå tror jeg ikke jeg kan bli satt mer tilbakeJeg var også i uke 17 + noe på oul, of ble satt så langt tilbake (fordi fastlegen fulgte menstermin uten å høre på at jeg hadde hatt lengre sykluser) at jeg faktisk var 16+noe.
Jeg har allerede hatt tul og blitt satt tilbake to uker fra menstermin, så nå tror jeg ikke jeg kan bli satt mer tilbake
Hadde vært rart ja Jeg hadde timen for å finne ut hvor langt jeg var kommetHehe, nei, det hadde vært rart jeg ble satt fram to dager på tul, men siden det ikke var det timen skulle handle om, målte hun ganske kjapt, så kan godt hende jeg blir flyttet igjen.
I følge tul er jeg 17 uker da Hvis det er noe dem ikke får målt, så får jeg bare dra tilbake igjen daJeg var 17 uker og ble satt tilbake noen dager sist, måtte også komme igjen for det var noe de ikke kunne måle før uke 18, tror det var nyrene eller hjerte ellerno, husker ikke helt
Hadde kansje ringt å hørt med de, viss du er sikker på at du bare er 17uker...
Tusen takk!Wow så gøy!! Masse masse lykke til!
Tusen takk, jeg gleder meg masse! Det virker som at det er like vanlig å ha i uke 17 som i uke 19, så da er det vel greit tenker jegI følge mine beregninger var jeg 17 uker sist jeg var på OUL. Men de flyttet meg til 18+2. Det var ikkeno snakk om at jeg var der for tidlig! Hadde også ei bekjent jeg traff på venterommet til oul, og hun fikk termin 10 dager etter meg. Så hun må ha vært i uke 16. Det får nok bra lykke til, det blir spennende
Legen min gjorde det på første kontrollDere som har fått inkallelse: når sendte legen henvisning? Jm sa til meg at jeg skulle på ordinær lege kontroll uke 12 og legen skulle da sende henvisning. Dette var nytt. Forrige gang jeg var gravid ordnet jeg oul selv....
Jordmor sendte inn papirene til sykehuset første gangen jeg var der (uke 7) Da får du brev i posten etter et par uker, hvor du får vite hvilken dag du har time.Dere som har fått inkallelse: når sendte legen henvisning? Jm sa til meg at jeg skulle på ordinær lege kontroll uke 12 og legen skulle da sende henvisning. Dette var nytt. Forrige gang jeg var gravid ordnet jeg oul selv....
Dere som har fått inkallelse: når sendte legen henvisning? Jm sa til meg at jeg skulle på ordinær lege kontroll uke 12 og legen skulle da sende henvisning. Dette var nytt. Forrige gang jeg var gravid ordnet jeg oul selv....