Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fordi gentesting er mye mindre risikofylt og det er nesten like sikkert som en fostervannsprøve.. Men vist de ikkje får de svarene de eller vi ønsker av gentesting så får vi tilbud om fostervannsprøve.. Nei trisomi 18 er ikkje arvelig, er vel i bunn og grunn den grundige ul de kan se om det er missdagnning...fru lilla skrev:
Har tatt gentesting før og har i dag ei herlig jente som ligger å sover i senga si:)
**AM** kan eg spør hvorfor du tok fostervannsprøve og var barnet ditt sjuk?? Ikkje svar vist du ikkje ønsker....
Jeg er veldig redd for at nokka kunne være galt med den lille i magen og jeg føler slet ikke det blir tatt nokka seriøst her. :( Har bedt om en ultralyd før uke 18, fordi jeg ønsker at det blir sjekket for eventuelle misdannelser, fordi både mannen og jeg har en veldig sterk mening hva dette angår. Legen skrev også det på henvisning, men føler ikke akkurat at det blir tatt nokka seriøst her på sykehuset. Fikk akkurat brev fra sykehuset med invitasjon fra sykehuset til rutine ultralyd og ikke før eller i uke 18, nei nei...i uke 21...SerafinaX skrev:
Jamen hva skal jeg gjøre nå da? Må jeg bare føde da hvis det viser seg det er nokka seriøst galt i den UL i uke 21 :S Kan ikke riktig glede meg så lenge jeg ikke vet om alt er i orden *sukk*