Har fått helt dilla..

3 stars

Elsker forumet
Flere som har laget bilde på stearinlys, legg ut bilde så vi får se[:)]. Er en kjempefin gaveide som jeg tror folk blir glad for, men jeg plagdes litt med at stearinen randt nedover lyset før jeg ble ferdig. Kansje for sterk varme, hadde det på 2 prikker?

ORIGINAL: arquinne

Jeg har laget mange sånne nå før jul. Jeg fikk det ikke til å bli fint med strykejernet, så jeg tok heller å la spiseskjeer på plata på ovnen. Og brukte de til å smelte bildet fast i lyset, funket mye bedre. 

Så lurt[:)] Vil du vise fram resultatet?

ORIGINAL: 3 stars

Jeg har laget mange sånne nå før jul. Jeg fikk det ikke til å bli fint med strykejernet, så jeg tok heller å la spiseskjeer på plata på ovnen. Og brukte de til å smelte bildet fast i lyset, funket mye bedre. 

Så lurt[:)] Vil du vise fram resultatet?

Skulle gjerne gjort det, men har pakket inn og levert fra meg alle. [:)]

Så synd[&:]. men kansje noen andre som har bilder å vise fram?

Ja jeg og, det var skikkelig morro.. skal fortsette med flere i morgen [:D]  som skrevet i en annen tråd
kjøpte jeg 10 røde lys i dag, men det funket visst ikke, så jeg må handle nye [:'(]

her er noen, uten pynt foreløbig, har kjøpt litt stæsj i dag jeg skal ha på [;)] hadde aldri gjort dette før, så de er litt deformerte..haha, men bare sjarmerende det da[8D]

Orker ikke legge ut bilde, men ble litt utålmodig igår da jeg prøvde.
Bare så det er sagt, med tre prikker på jernet så ble det litt flatt kan du si...[8D] Hehe! Var dog bare et prøveprosjekt jeg måtte gjøre med en gang etter at jeg leste tråden igår!

oi, åssen gjør dere dette da? må man printe ut bildene selv? eller bruke vanlig fotopapir? *kremt* [8D][:)]

nice!!! [:)]

ORIGINAL: Lena Levegg

Ja jeg og, det var skikkelig morro.. skal fortsette med flere i morgen [:D]  som skrevet i en annen tråd
kjøpte jeg 10 røde lys i dag, men det funket visst ikke, så jeg må handle nye [:'(]

her er noen, uten pynt foreløbig, har kjøpt litt stæsj i dag jeg skal ha på [;)] hadde aldri gjort dette før, så de er litt deformerte..haha, men bare sjarmerende det da[8D]

Syns dem ser kjempefine ut, flink du er[:)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Har ikke nok blekk igjen i skriveren min =(

Men, er det ikke brannfarlig?

Det tenkte jeg og på...

Smelter dere over hele bildet eller bare i kantene?

ORIGINAL: Lena Levegg

For en fantastisk dress du har på deg [:D][8D]

Back
Topp