Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: arquinne
ORIGINAL: 3 stars
ORIGINAL: arquinne
Jeg har laget mange sånne nå før jul. Jeg fikk det ikke til å bli fint med strykejernet, så jeg tok heller å la spiseskjeer på plata på ovnen. Og brukte de til å smelte bildet fast i lyset, funket mye bedre.
Så lurt[:)] Vil du vise fram resultatet?
Skulle gjerne gjort det, men har pakket inn og levert fra meg alle. [:)]

ORIGINAL: Lena Levegg
Ja jeg og, det var skikkelig morro.. skal fortsette med flere i morgen [:D] som skrevet i en annen tråd
kjøpte jeg 10 røde lys i dag, men det funket visst ikke, så jeg må handle nye [:'(]
her er noen, uten pynt foreløbig, har kjøpt litt stæsj i dag jeg skal ha på [;)] hadde aldri gjort dette før, så de er litt deformerte..haha, men bare sjarmerende det da[8D]
ORIGINAL: Lena Levegg
Ja jeg og, det var skikkelig morro.. skal fortsette med flere i morgen [:D] som skrevet i en annen tråd
kjøpte jeg 10 røde lys i dag, men det funket visst ikke, så jeg må handle nye [:'(]
her er noen, uten pynt foreløbig, har kjøpt litt stæsj i dag jeg skal ha på [;)] hadde aldri gjort dette før, så de er litt deformerte..haha, men bare sjarmerende det da[8D]