Har fått fast ansettelse!

Olive76

Forumet er livet
Hei alle dere skjønne damer! Jeg har fått den jobben jeg har søkt og så gjerne ville ha. Så nu vart jeg glad! Så vet jeg også hva jeg skal etter permisjon. har vært vikar inntil nå. Hurra [:D]

Heldiggrisen! Kunne ønske jeg og hadde noe å gå til etter permisjonen.. Men må begynne å søke og sånt etterpå jeg da..
Gratulerer så masse med fast jobb!!! [:D]

Skulle ønske jeg og hadde "flaks" innimellom når det gjelder jobb. Har ikke vært så heldig til nå. Går på rehabilitering nå, og må ut å søke nytt etterhvert. Gruer meg til det, for jeg vet ikke hva jeg vil egentlig.

Men heliggrisen du skal ha masse gratulerer selvfølgelig  

Det har nu ikke bare vært enkelt. Har søkt jobb de siste 2 år før det endelig ble. Har hatt vikariater hele tiden, men det har vært lidt stressende hver gang et vikariat nærmet seg slutten.....
Men nu er alt bare bra!

HURRA!!!!
Gratulerer såååå mye!
Utrolig kjekt å vite hva man skal gå til etter svangerskapspermisjonen er over.
Og enda bedre å gå til noe man synes er spennende å og ikke minst interessant!

Ja godt å vite at man iallefall har en jobb å gå til etter endt svangerskapspermisjon da!!

Vi flytter jo tilbake til Norge igjen i slutten av juni, begynnelsen av juli neste år.
Må da begynne å søke etter jobber, og gruer meg masse til det. Men skal ikke begynne med jobb-søking før ungene er begynt og tilvendt i barnehagen osv. Så det blir nok ikke før minste-frøkenen er ett år. Men må innrømme at jeg ser fram til å komme ut i jobb igjen. Blir litt kjedelig å gå hjemme så lenge som jeg har gjort da.. selv om vi bor i Italia da. Føler av og til at hjernen har begynt å skrumpe inn og at jeg glemmer alt jeg har lært[:D][:D][:D].

Gratulerer med fast ansettelse Olive!!
Skjønner godt at det er deilig - er det der du jobber i dag eller??

(nå spør jeg sikkert litt dumt, men det er prest du skal jobbe som nå også... jeg vet liksom ikke om man kan ha andre stillinger innen kirken om man er utdannet prest... [8|])

Gratulerer så mye med fast jobb!!

HURRA, HURRA!!

Gratulere med fast stilling 

Det må være godt å vite at en har jobb etter permisjonstida. Jeg er i vikariat nå (signerte kontrakt for et nytt år da jeg var 15uker på vei, fortalte først om graviditeten rett etterpå!!!) Regner med at jeg må begynne å søke på ny jobb i permisjonstida en gang. Den tid den sorg. Nå klarer jeg ikke å tenke på så mye annet enn at jeg skal bli mamma, gleder jeg [:D]

Gratulerer! [:D][:D]

Gratulerer så masse med fast stilling Olive! Jeg er nok blant en av dem som må ut å søke etter endt permisjon, har fast jobb, men det er i Ålesund og skal flytte til Bergen igjen i sommer. Tror nok uansett at det ordner seg [:)]

ORIGINAL: lenemor

Gratulerer med fast ansettelse Olive!!
Skjønner godt at det er deilig - er det der du jobber i dag eller??

(nå spør jeg sikkert litt dumt, men det er prest du skal jobbe som nå også... jeg vet liksom ikke om man kan ha andre stillinger innen kirken om man er utdannet prest... [8|])

Jep. Det er stort set samme sted. Vikarierer i kapellanstillingen men har fått soknepreststillingen nå. Det betyr høyere løn og mer ansvar. Og en fabelaktig tjenestebolig med boblebad og plass til en masse barn[:D]
Sov ikke så bra i natt. Hadde plutselig en masse å tenke på. Men når det bare er positive tanker er det ikke så farlig.

Gratulere med fast jobb

Deilig å slippe å tenke på det når man er ute i permisjon, Da kan du bare kose seg med babyen og nytte livet[:)]

ORIGINAL: Olive76

Hei alle dere skjønne damer! Jeg har fått den jobben jeg har søkt og så gjerne ville ha. Så nu vart jeg glad! Så vet jeg også hva jeg skal etter permisjon. har vært vikar inntil nå. Hurra [:D]

Så bra at de ansetter deg selv om du er gravid. Det gir håp for enhver! Lykke til i den nye jobben!

ORIGINAL: Olive76
Jep. Det er stort set samme sted. Vikarierer i kapellanstillingen men har fått soknepreststillingen nå. Det betyr høyere løn og mer ansvar. Og en fabelaktig tjenestebolig med boblebad og plass til en masse barn[:D]
Sov ikke så bra i natt. Hadde plutselig en masse å tenke på. Men når det bare er positive tanker er det ikke så farlig.

høres kjempebra ut (og ja, man kan godt ligge våken sel vom det er positive tanker... det er alltid spennende med forandringer, selv om de er til det bedre).

Back
Topp