Har et problem!

Jorlin86

Betatt av forumet
Sambo har snart bursdag! Høres kanskje ikke ut som et problem, men jeg er i dårlig form å klarer ikke komme meg til byen uten at han hjelper meg (har igjen en mnd til termin og han har bursdag to dager etter det).. Han er av typen som ikke ønsker seg noe, og derfor er han sinnsykt vanskelig å finne på noe til i utgangspunktet.. Hvert år får han kjedelige gaver som bøker, sokker og undertøy, fotballdrakt til favorittlaget, gavekort på kos og et år fikk han til å med skoleplass til et barn i afrika. Sitter i sofaen å klarer ikke komme på noe jeg kan gjøre i år! Spes siden han fikk et halvt bibliotek til jul.. Trenger råd fra noen som er bedre på dette med gaver enn meg! Er sååå dårlig på dette...

Vi bor i Finnmark.. Ellers hadde det vært helt supert! Men med flybilletter og hotell blir det litt heftig pris slik situasjonen er nå :/

Hvor gammel blir han? Og hvor mye penger tenker du å bruke? Min forlovede er 30 og eeeeelsker pondus, så f.eks et års abonnement med det er bra for de som liker det :) iPad/iPhone ? Min sambo er også veldig glad i alle mulige slags gadets, så teknikkmagasinet har masse ideer. Det er masse å finne på nettet så slipper du ut på shoppetur :) Lykke til :)

Snille dere er! Han blir 29, så ingenting spes i år. Sjekker linker nå :)

Back
Topp