Har et lite håp for i morgen

Silje1982

Forumet er livet
Jeg skal til legen med sønnen min. Jeg prøvde å få legetime til meg samtidig for å gjøre det praktisk og for å slippe og få fra jobb. Men det fikk jeg ikke så jeg tenkte å være så frekk og mase til meg henvisning til ultralyd. Vet at hun er en travel dame og at jeg sannsynligvis bare får beskjed omå bestille ny time for hun ikke har tid. Men jeg lever nå i håpet og det går i hvertfall ikke hvis jeg ikke prøver.

Noen gode forslag til hvordan jeg kan nå frem?:)

si at du er beskymret og trenger å se at det er liv...?.... det var det første jeg kom på[;)]

Ja, det er jo det beste å si[:)] Er bare så redd for at hun bare overser det i og med at sikkert alle gravide kommer og sier det. Men jeg bare må få henne til å høre på meg og ta meg alvorlig. Jeg har jo ikke lyst til å gå uten å vite om det er liv i magen min...

Kan du ikke bare bestille deg time privat da???
Det vil jo gå mye kjappere...

Men sånn ellers så ville jeg sagt det rett ut at du har prøvd å få time samtidig som gutt ungen, men at det ikke var plass, og det eneste du lurte på var å få en henvisning til UL, siden du er begymret (selvsom det er mange som er det skal hun ikke avfeie deg) og side du først var der så om hun ikke kunne være snill å gi deg en henvisning...

Tar henne ca 5 sek å skrive ut...

Ja, hvor mye koster det å ta privat ultralyd? Vet du?

Ja, hun har vært veldig snill med meg de to andre svangerskapene og da har hun henvist meg uten at jeg har sagt noe. Hun vet også hvor tøffe svangerskap jeg har hatt så håper hun setter av to sekunder til å høre på meg. Men kan hun gi meg henvisning uten og fylle ut svangerskapspapirene mine? Vet du noe om det?

Back
Topp