Har et dilemma

Jenta10

Glad i forumet
Jeg skal egentlig begynne å jobbe i sfo(skal i møte til onsdag)
så kommer problemet.. lille elisabeth skal ha korte dager pga all stimuli og at hun er drit trøtt og sliten og trenger tid. det er kjempeviktig,. så dagene hennes er nå fra 08.30-14.40 maks 15..

men hvis jeg begynner i sfo må jeg jobbe stortsett fra 12-13 til 16-1630.. dt betyr laaaaang dager i barnehagen fra 08.30 til 16.15. hvis hun ikke hadde noe hensyn ta hadde det ikke vært noe problem men siden hunreagere rnå så sliter de i meg..

jeg e ri hms seksjonen i kommunen så han sa jeg måtte prøve men men jeg kan ikke la det gå utover dattern min usansett hvor mye jeg vil...

akkurat nå skulle jeg ønske hun vbar normal men det er hun ikke.... stakkars jenta mi... huff huff
noe med noen tips, eller hva ville du gjort..¨takket nei til jobben eller latt hun hatt lamnge dager å du vet hun vil bli gørrslite n og overstimulert huff huff

Hun kan ikke begynne senere på morgenen i bhg da? Altså utsette leveringen litt, så du med god samvittighet kan hente henne 16-16:30? [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Hun kan ikke begynne senere på morgenen i bhg da? Altså utsette leveringen litt, så du med god samvittighet kan hente henne 16-16:30? [:)]

nei de anbefaler ikke det.... skal ikke være lett med barn med spesielle behov...

Nå har ikke jeg barn med spesielle behov, og jeg kjenner ikke til det.... Men jeg syns jo det er litt merkelig hvorfor hun ikke kan være hjemme og kose seg sammen med mamman, så dra i bhg i 11-12-tiden.....[8|] Å lage en ramme og ett opplegg rundt henne i samarbeid med bhg-personalet..........[8|]

Jeg har heller ingen erfaring med barn med spesielle behov, men jeg også tenker først at jeg ville nok prøvd å holde timeantallet hennes, men evt se på mulighetene til å justere når disse er slik at du kan ta jobben. Er jo sikkert godt for deg også med ny jobb?

Evt høre om pappan kan justere sin arbeidstid noe om det er mulig [:)] Kan jo avtale med arb.giverne deres å ta det i en prøveperiode først i og med familiesituasjonen [:)]

Back
Topp