Har ennå ikke...

Bammi

Elsker forumet
ett eneste babyplagg som er mindre enn 86[&:] Får satse på at vi får noe av evnt. basteforeldre[8|]

Oi!!!!

Det var ikke mye!!!
Jeg hadde KUN ifra 62 og oppover jeg da..
Men kjøpt bittelitt i 56 nå etter jeg "tvang" meg selv...
Tror liksom ikke på at min gutt skal bli sååå liten!!!

50 kommer ikke på tale!!!
HEHE

takk, takk[;)] trenger alt jeg kan få[8D]
for å si det sånn: vi har ikke kjøpt et eneste plagg til den lille. Alt vi har er etter Andreas, og klærne hans har vi gitt bort etterhvert (helt til jeg ble gravid[:D])

Oi sann...Det tør ikke jeg. Har kjøpt litt i 50, litt mer i 56 og 62. Men så har jeg shopping dilla også. Vanlig at man får litt klær i gave da

ORIGINAL: el_moniq

ORIGINAL: Vian36

takk, takk[;)] trenger alt jeg kan få[8D]
for å si det sånn: vi har ikke kjøpt et eneste plagg til den lille. Alt vi har er etter Andreas, og klærne hans har vi gitt bort etterhvert (helt til jeg ble gravid[:D])

hihi...ja,sånn er det vettu...[:D] Jeg har fått kjøpt to esker med masse klær (nesten ikke brukt) av e her på BV..pluss at jeg har gått berserk sjøl...hmmf..hihi.. Andreas er et nydelig navn syns jeg..[:)]

Det synes jeg og[:D][:D]

Oj, 86 ja!! Det er det Linnea bruker nå det [:D]

Jeg er veldig glad for at jeg hadde endel 50 klær da Linnea ble født. Hun var 3670 og 49 cm, så ikke bitteliten, men 56 ble likevel veldig stort til henne i starten!!

Syns det er greit at ikke ungen svømmer i klærne i starten også jeg da [:D]

ORIGINAL: el_moniq

*kaster over en hel haug med 56-tøy til Vian*  hihi..jeg har altfor mye jeg da..[:D]

Da er vi to [:D] Jeg har en hel kommode med klær i str.50/56-62..... [8|] 

Back
Topp