Har endelig vært på UL i dag!!!

Nullenusken

Forumet er livet

Nå har vi vært på UL i dag, og der fikk vi hilse på den nydelige jenta vår, Emilie!
Alt så normalt ut, og selv om ho lå i en litt sær vinkel så fikk de endelig sjekket alt de skulle :) Vi så også tydelig at det ikke var noen "guttedeler" der, så jordmor virket veldig sikker, hehe...
Terminen ble flyttet fra 29-26.juli, og på mandag fikk vi samtale om planlagt keisersnitt, slik at jeg slipper å gå og føle lengere på fødselsangsten min!

gratulerer så mye med en frisk og sunn jente :D

Gratulerer med Emilie :) Nydelig navn :)
Da har vi termin likt da jo :)

Gratulerer her også! Har første jordmortime i slutten av denne måneden, og er spent selv hva hun har å si ang forrige fødsel, og hva jeg skal gjøre denne gangen..... Litt skummelt å tenke på kjenner jeg...... Du hadde vel magefølelse på jente hadde du ikke???? ;o)

Gratulerer med fiiine lille Emilie i magen <3 

og så er det jo flott at du får oppfølgning - masse klemmer

Gratulerer så mye med lita jente! Vi har samme termindag ;o)

Gratulerer!! Koselig med jente ;P

Gratulerer med jente i magen :)

*Utålmodig* skrev:
Gratulerer her også! Har første jordmortime i slutten av denne måneden, og er spent selv hva hun har å si ang forrige fødsel, og hva jeg skal gjøre denne gangen..... Litt skummelt å tenke på kjenner jeg...... Du hadde vel magefølelse på jente hadde du ikke???? ;o)

Lykke til på jordmortimen! Håper det går i orden! Jo, magefølelsen min sa jente, var helt overbevist faktisk, men har ikke forstått ennå at den faktisk stemte, hehe

Back
Topp