Har en tjukkas i magen

5småtroll

Glad i forumet
Var på kontroll på Ahus i dag, og lillegutt er en tjukkas ja... 

Er nå i uke 34+3 og han veier allerede 2,9 kg.... gj.snittet et ca 2,4kg... Så han ligger ann til å bli over 4 kg ved igangsettelsesdatoen om 4 uker og 6 dager... ( 21.november) .. Men greit å ha litt å gå på synes nå jeg da... 

Masse kynnere og nedpress store deler av dagen... Jordmora ville ikke kjenne på mormunnen i tilfelle det satte igang ting, men gav meg beskjed om at hvis fødselen starter på dagen når jeg er alene med min 15mnd gamle datter, så skulle jeg bare legge meg ned på badet og la naturen gå sin gang... Og ringe ambulanse da... 

Gleder meg masse til å bli ferdig med min siste graviditet... Er stygt redd for at lillegutt blir ekstremt bortskjemt... hehe

Helt normalt og god vekt :) Lykke til den siste biten.
Man blir ikke bortskjemt på ting man behøver vet du ;-). Kjærlighet, kos, nusser og oppmerksomhet kan man aldri bli bortskjemt av... koooos deg <3. Litt misunnelig kjenner jeg, når jeg ser alle trådene av dere som venter her inne. 

Hihi:) jeg og. Var på Ahus for å sjekke leie og fikk beskjed om at tulla mi kommer til å veie 4 kg hvis hun kommer på termin og nå er det bare litt over 1uke igjen:) Gruer meg litt til fødsel, men det er bedre å få en stor, sunn, våken og frisk baby enn ei på 2 kg som er prematur. Lykke til:)

uke 37 nå, og det er mye baby i magehuset her altså... :)

Han er vel rundt 3,5 nå tenker jeg... Men nå er det bare 15 dager til fødsel, gruer meg litt... Men tenker ikkr for mye på det, jeg tar ting som det kommer, hvis ikke blir jeg bare nervøs og spenner meg unødig... :) Jeg har jo født 4 ganger uten smertestillende før, og det har alltid gått fint...

Mitt 3 barn er hun som er minst nå av vekst, men var størst da hun ble født.. hun var 4215g og 52cm lang, hun kom 6 dager før termin av seg selv... :)

Nei, skal bli godt å bli ferdig ja.. Men det er jo likevell bare begynnelsen... Nå får jeg jo hvertfall sove om nettene...
Det som hadde gjordt ting mye lettere for meg, var om storesøster på 16mnd begynte å gå selv... Men virker ikke som hun har så hastverk med det, hehe

Back
Topp