Har en tante *LANG*

1984Ida

Glad i forumet
som er født med en stor hjerneskade. Hun oppfører seg som en baby og liten jente, spørs hvordan situasjonen er.. Hun husker veldig godt, fyller snart 34 år.
Jeg har alltid vært hennes yndlings-tantebarn siden jeg er jente og eldst av alle tantebarna hennes.. Hun har ett veldig stort temperament, og jeg har flere ganger opplevd å blitt regelrett slått ned av henne når hun har vært sint!! Hun er utrolig sterk (slike mennesker pleier jo å være utrolig sterke), og hun har også slått mine yngre brødre og alle søskenbarna mine når hun har vært sint. Ene broren min ble slått da han såvidt var fylt 1 år og satt i en baby-barnestol!!
Dette har alltid sjokkert meg, og jeg har alltid sagt at den dagen jeg får barn så får ikke hun holde barnet mitt.. [&:]

Nå har det seg slik at vi skal å besøke familien min som bor der hun bor, de bor flere timer unna, så vi har enda ikke vært der etter at E kom til verden. Syns det er så vanskelig, for hun har jo så lyst til å se han. Jeg har tenkt å la henne møte han nå når han er så liten, men blir verre om noen mnder og år når han blir bestemt og får egne meninger. [:'(]
Har prøvd å ta det opp med bestemoren min som har ansvaret for tanten min, men hun bare sier: Bare vær naturlig så går det bra! Blir så irritert...Hun prater det alltid bort, det at tanta mi slår når hun blir sint! Måtte bare få ut litt irritasjon her... [:@][:@][:@]

Ikke så lett å gi råd i slike situasjoner.
Blir hun pluttselig sint da? Uten forvarsel?

Håper dere finner en løsning, så tanta di får bli kjent med sønnen din, uten at det er fae for han.

Back
Topp