Har en sovende snuppe ved min side!

Cathygirl

Forumet er livet
Da jeg hentet henne i bhg i dag lå hun på sofaen med assistenten sin og gråt. Hun hadde kjempe vondt i magen stakkers[:(]
Og da kom eg på at eg glemte å gi henne en medisin i går[:(][:o] En medisin som regulerer magen hennes så hun ikke ska få vondt.
Måtte jo komme oss hjem. Hun gråt og jamret hele veien hjem og d fortsatte en stund da vi var hjemme. Har kost og trøstet henne masse! Nå sover hun på sofaen av utmattelse og jeg har endelig begynt på middagen![:o]
Ikke noe godt å ha vondt i magen[:o] Hun får skikkelig mageknip. Hun har tidligere spyd til slutt av smerte så e virkelig ikke noe å spøke med!

Hun ligger der så fredlig nå så tør jo ikke vekke henne heller. Kan bli spennende å se om vi får henne i seng i kveld!

Huff! Stakkars lille skatten min![:(][:o]

huff da, det er ikke noe godt[&o] håper hun kvikkner til!

har en liten en her så sovnet på sofaen, nå har jeg bært han ned i sengen... men litt tidlig syns jeg! han står nok opp igjen[&:]

ORIGINAL: *orkide*

huff da, det er ikke noe godt[&o] håper hun kvikkner til!

har en liten en her så sovnet på sofaen, nå har jeg bært han ned i sengen... men litt tidlig syns jeg! han står nok opp igjen[&:]

ja, vil ikke legge henne i sengen for tenker eg vekker henne litt før middagen e klar så hun kanskje e klar til sengen igjen til kvelden selv om d blir litt senere enn vanlig!
Hun e heldigvis ikke svett av varme lenger! Blir helt utslitt stakkars når d står på![:o]

Stakkars liten... Håper hun kommer seg fort[:)]

Hun var i tipp topp form etter eg vekket henne. Spiste middag og lekte og koste seg masse.
etter hun var lagt dro eg til min søster og da har d tydelig skjedd noe for snuppa har spyd[:o]
Har ikke snakket ordentlig med mannen min da han har lagt seg og snuppa ligger der inne så får finne ut av d når eg har fått snuppa inn i egen seng nå!
Huff.. Håper den kulen e over ihvertfall[:o][:(]

Åssen har det gått med snuppa??

Ikke godt når det blir sånt.. Håper natten har vært rolig!

Hun sov heldigvis natten igjennom!
Skjønner egentlig ikke hvorfor hun spydde for hun hadde hostet til hun spydde, men har ikke hostet verken før eller siden! Mulig innholdet i magen bare måtte opp![8|]
Har vært i tipp topp form i dag heldigvis![:)]

Back
Topp