Har en skikkelig uggen følelse.

Mye vil ha mer...

Betatt av forumet
Fikk første positive test på onsdag og fikk 2-3 på ukeindikator på torsdag. Jeg er 4+1 i dag. Jeg har egentlig IKM i dag. Nå på kvellingen kjenner jeg den kjente stikkinga jeg alltid får rett før mensen kommer. Har ikke hatt noe blod enda, men det var jo ikke gøy å kjenne ut som at mensen er på vei akkurat når den egentlig var ventet. :shifty: Håper det er bare kroppen som spiller meg ett lite puss, men jeg tror det blir vanskelig å sove i natt. :sorry:
 
Fikk første positive test på onsdag og fikk 2-3 på ukeindikator på torsdag. Jeg er 4+1 i dag. Jeg har egentlig IKM i dag. Nå på kvellingen kjenner jeg den kjente stikkinga jeg alltid får rett før mensen kommer. Har ikke hatt noe blod enda, men det var jo ikke gøy å kjenne ut som at mensen er på vei akkurat når den egentlig var ventet. :shifty: Håper det er bare kroppen som spiller meg ett lite puss, men jeg tror det blir vanskelig å sove i natt. :sorry:
Hei :happy:
Jeg har hatt stikninger/murringer nederst i magen i flere uker, og for min del er det bare et tegn på at livmoren er i utvikling og strekker litt på seg! Jeg hadde det akkurat slik i forrige svangerskap også:)
Jeg forstår at det kan være litt skremmende, men tror nok de fleste opplever dette så tidlig i svangerskapet.
Lykke til - så krysser jeg fingrene for at spiren klamrer seg fast :Heartred
 
Fikk første positive test på onsdag og fikk 2-3 på ukeindikator på torsdag. Jeg er 4+1 i dag. Jeg har egentlig IKM i dag. Nå på kvellingen kjenner jeg den kjente stikkinga jeg alltid får rett før mensen kommer. Har ikke hatt noe blod enda, men det var jo ikke gøy å kjenne ut som at mensen er på vei akkurat når den egentlig var ventet. :shifty: Håper det er bare kroppen som spiller meg ett lite puss, men jeg tror det blir vanskelig å sove i natt. :sorry:

Huff !! Klemmer til deg! Håper det går bra, at det er "posetiv stikking".... nervepirrende de dagene før ventet mens - forstår godt det ikke blir lett å sove :sorry:
 
Usj, føler med deg!
 
Takk. Ja, jeg håper alt er som det skal, men kjenner at jeg tror det går galt :sorry: skal forsøke å ikke tenke på det, lukke øynene og prøve å sove litt:Heartred
 
Fikk første positive test på onsdag og fikk 2-3 på ukeindikator på torsdag. Jeg er 4+1 i dag. Jeg har egentlig IKM i dag. Nå på kvellingen kjenner jeg den kjente stikkinga jeg alltid får rett før mensen kommer. Har ikke hatt noe blod enda, men det var jo ikke gøy å kjenne ut som at mensen er på vei akkurat når den egentlig var ventet. :shifty: Håper det er bare kroppen som spiller meg ett lite puss, men jeg tror det blir vanskelig å sove i natt. :sorry:
Jeg har hatt mens murringer og stikking i flere uker nå. Hcg nivåer er normale. Mange sier det er ligamentsmerter og tegn på at livmora vokser ❤️Så hadde ikke bekymret meg :)
 
Jeg har hatt mens murringer og stikking i flere uker nå. Hcg nivåer er normale. Mange sier det er ligamentsmerter og tegn på at livmora vokser ❤️Så hadde ikke bekymret meg :)
Takk, det er så mange år siden sist at jeg kan ikke huske noe fra hvordan det var tidlig i svangerskapene. Jeg får også en slik strekk når jeg snur meg brått, men den bekymrer meg ikke noe særlig. Det var bare at de smertene var så veldig like de jeg får hver mensen også akkurat på IKM da. Men ingen mens enda, så jeg må bare roe meg ned
 
Back
Topp