har en sånn snill pappa eg

VilSåGjerne

Forumet er livet
han skulle jo hjelpe oss med litt penger når vi skal ha uttak ogg innsetting av egg. vi skulle/ skal inn på hotell da i haugesund. pappa sa at han skulle betale oppholdet for oss. men vet dere ka eg fikk istedet???????

DATAEN hannes[:D] han kunne ikke skjønne koffor han hadde kjøpt seg ett slikt "vaffeljern" hihi[:D] han har prøvd å bruke den men får ikke det til,data er ikke hannes greie. så eg fikk pappa sin flett nye datamaskin, stor data e d og. og den e skikkelig digg[:D]

åååååå eg e så glad i pappaen min[:D]

så snill en pappa du har  :)

ORIGINAL: mysill

så snill en pappa du har  :)

Oj, snille pappaen da[:)] Og grattis med ny laptop!!

Forresten; Ser at du skriver at dere skal bo på hotell i Haugesund. Hvilket hotell skal dere bo på? Får dere noe av hotelloppholdet dekket?

Vi bor i Stavanger, og siden vi for tiden ikke har bil så er jeg svært lite lysten på å ta buss fram og tilbake til uttak/innsetting.

ORIGINAL: MissSunshine

Oj, snille pappaen da[:)] Og grattis med ny laptop!!

Forresten; Ser at du skriver at dere skal bo på hotell i Haugesund. Hvilket hotell skal dere bo på? Får dere noe av hotelloppholdet dekket?

Vi bor i Stavanger, og siden vi for tiden ikke har bil så er jeg svært lite lysten på å ta buss fram og tilbake til uttak/innsetting.

vet ikke om vi får noe dekket.
men vi skulle egentlig på en englandstur sidt mnd,men reiste ikke alikevel, så vi har penger derfra som vi skal bruke,og siden vi ikke fikk penger av pappa alikevel pga dataen[:D]

men dere kan jo leie hytte,det har vi hatt noen tanker om også. tenk så koselig då????[:D] med masse stearinlys og bare masse kos[:D] også er det sikkert litt billigere[:D]

ORIGINAL: Vugge

Så snill pappan din er!! Ta vare på han..

Back
Topp