Har en ide på hvordan mine foreldre og besteforeldre skal få vite om graviditeten:D Hva syns dere?

Hvite Roser

Andre møte med forumet
Er jo aldeles ikke sikkert at jeg klarer å holde på det så lenge, men dette er min ide:

På julaften når de skal åpne pakker så ligger det en liten pakke der til dem.
På den står det: Til bestemor, bestefar, oldemor og oldefar.

Inni pakken ligger det.. (skulle hatt et ultralydbilde, men det har jeg ikke fått til da)

Så står det på et brev: Hei. Dere har enda ikke hilst på meg, jeg ligger fortsatt inne i mammas mage.
I januar skal mamma og pappa på ultralyd for å se på meg, de er veldig spent på om jeg er en gutt eller ei jente.
Den 20. juni kan det hende jeg er kommet til verden og dere endelig får møte meg. Jeg gleder meg!
Det blir ikke noen ferietur på mamma,pappa og mine 2 søsken til sommeren siden jeg er så liten da, men vi skal bruke hele sommeren til å kose oss sammen med dere:)

Hilsen baby nr.3

Jeg kjenner meg selv og vet at det skal godt gjøres at jeg klarer og holde dette hemmelig for min mor så lenge, men det hadde vært veldig artig å kunne gjort noe sånt:D

Har dere noen ideer på hvordan dere skal fortelle om graviditeten?

Som jeg skrev i en annen post pakket jeg forrige gang inn bilde av eldste med genser "jeg skal bli storebror" på. Det ble en suksess for å si det sånn :D Veldig gøy, men ver helt sprekkeferdig av å holde på hemmeligheten så lenge (var da 14 uker på veg) :)

Denne gang vet jeg ikke helt.. må tenke litt!

Synes jeg høres veldig koselig ut

Så koselig :) Jeg har tenkt meg på tidlig UL for å få bilde å gi bort i jula. Vi skal til syden med svigers og svogers, så tenkte å gi den en konvolutt med bilde og et lite brev :) Samme til min familie, men før, eller etter vi kommer hjem :)

*sniker* Kan ikke si noe annet enn at jeg liker ideen. Vi gjorde noe lignende med førstemann, var 12 uker omtrent akkurat på julaften. Siden min eldste er mine foreldres første barnebarn kunne vi ikke skrive til bestemor og bestefar utenpå, men det vi gjorde var å kjøpe tre små babyting (en bok, en koseklut og en pakke med smokker) som vi pakket i tre pakker og bandt sammen (og nummererte). På gavelappen skrev jeg til navnene på foreldrene mine (med venstre så de ikke skulle kjenne igjen håndskriften min) uten å skrive hvem det var fra. I den tredje og siste pakken hadde jeg lagt en skriftlig hilsen til mormor og morfar hilsen babyen i magen eller noe i den duren. Det ble skikkelig underholdning. De hadde mange rare teorier på hva som var foregikk, den de trodde mest på var at min farmor hadde satt feil navn på gaven til hennes da yngste oldebarn. Vi fikk i hvert fall ønsket resultat på den pakken :) Men du verden så vanskelig å holde på en sånn hemmelighet!

er så morsomt med slike ideer.

her har minste tuppa mi bursdag i juletider. så vi tenkte å få hun til å si det til de at hun har blitt sååå stor at hun skal bli STORESØSTER.

( * det er hennes greie, at hun er storunge, fordi hun har slutta med bleie å går på storbarn osv... * )

men vi får se. om jeg klarer å holde meg så lenge.

Det hørtes koselig ut :)
Jeg klarer nok ikke å holde ut så lenge som til jul med å si noe men ;)

Har tenkt tanken å prøve å holde meg helt til julaften men tviler på jeg klarer...

Utrolig koselig, jeg er 18 uker på julaften så det blir i seneste laget, så jeg må si det på en annen måte ..

Høres morsomt ut:) jeg er ca 16 uker på julaften, så tror ikke jeg klarer å holde meg til da, og blir jeg likedan som mine 2 forrige svangerskap så er det ikke noe problem å se at jeg er gravid;)

Fikk tidlig mage med nr.2 så regner med jeg får det denne gangen og. Vanskelig å holde på det helt til julaften da:)

Jeg kommer ikke til å klare å holde meg til julaften. Da er jeg 18 uker ish på vei, og det er umulig å ikke si noe før det! Så her bestiller vi smokker med tekst på:

Mormors lille skatt
Bestefars lille skatt
Fammy og Farfars lille skatt

og gir dette til dem etterhvert :)

Back
Topp