Har en gubbe fra h*****e!

£ille£en

Forelsket i forumet
E så sur på derre mannebeinet! Synes han e uansvarlig å dom! Han har bestilt billett på konster uten han spurte meg om han fikk dra eller om att jeg ville bli me!!!! Konserten er den 28 aug. Jeg har termin 4.aug!! Synes d er så stygt!!! Bli sååå lei meg!!!!! :(

Om han FIKK dra? Er han ikke voksen da? :P

Hehe... Når han e gift å har to/trebarn! Så må han snakk me kona si om sånne ting! Har han spurt så har han fått låv! ;) men måten han gjor det på!

Syns han kunne diskutert det meg deg i alle fall. Han har ansvar han og. Ta igjen ;) bestill en weekentur med venninner uten å ta det opp med han ;) hehe!

At han kunne nevnt det for deg før han bestillte er jeg eng i. Men at du forventet å bli spurt om du ville være med blir litt rart... Da har jo minsten kommet, og da burde, må og vil du vel uansett være hjemme!?!?

Synes eg var veldig umodent av han! Kunne iallefall tatt opp med deg at han hadde lyst å reise på konsert, og om du orka å vere heile med tre barn. Veit jo ikkje korleis det blir med overtid osv, så i verstefall blir jo konserten ei veke etter fødsel.. 
veit heller ikkje  korleis du føler deg, då ein  ikkje veit på forhand korleis fødselen blir.. Kor  mykje blod du eventuelt mistar, korleis barnet er om natta osv.

Ser den, vi ble invitert i bryllup den 18, og han lurte på om han kunne dra.
Men satt foten ned, og minna han på at det var ingen dans på roser første tia m nr 1.
Og nå synes jeg det er viktig at hun og får  ha begge foreldrene rundt seg i tillpassnings tia for oss alle. Noe han skjønte. Pluss hadde vær noe annet hadde det vært her og ikke 80 mil unna.

Skjønner at du reagerer! :) Det hadde jeg også gjort. Han kan jo ikke bare reise avgårde uten å ha avklart med deg først selvfølgelig.... Dere har jo en nyfødt baby pluss barn fra før. Så jeg (etter min mening) syntes at det blir feil om mannfolket bare kan reise hit og dit på ting og "etterlate" kona med barna som en selvfølge ;P Mulig jeg er gammeldags, men det nå mener jeg ;)

Sambo fortalte meg om en bursdags feiring som skulle være middag + show akkuratt rundt den tiden jeg har termin.
Han mente han burde holde seg hjemme og jeg mente han burde bestille billetten, være med vist kidden ikke er komt og se formen min/kidden sin ann vist kidden er komt.

Passer det seg ikke så holder han seg hjemme, ser om å få solgt billetten til noen andre eller lar pengene gå.
Er ikke kidden komt så går han og holder seg edru. Er bare 20 minutter hjem her til meg og vi har legevakten 5 minutter unna.

MEN hadde han bestillt dette uten å snakke med meg hadde jeg blitt sur. Hehe. ;)

vi er forskjellige iallefall.. her er gubben invitert på fest med jaktlaget sitt 1 uke før termin...
den eneste grunnen til at jeg sa at han kunne holde seg "hjemme" var fordi det ikke er mobildekning der de skal være... og hvis vi skal bruke 1 time på å få tak i han, i tillegg til at vi da må være 3 timers kjøring unna nærmeste sykehus så syns vi begge at han fikk droppe det i år...
hadde festen vært et sted med mobildekning og ikke langt oppå fjellet hadde det vært helt ok.. selv om vi var 3 timer unna sykehuset.. :)

Timiz skrev:
Skjønner at du reagerer! :) Det hadde jeg også gjort. Han kan jo ikke bare reise avgårde uten å ha avklart med deg først selvfølgelig.... Dere har jo en nyfødt baby pluss barn fra før. Så jeg (etter min mening) syntes at det blir feil om mannfolket bare kan reise hit og dit på ting og "etterlate" kona med barna som en selvfølge ;P Mulig jeg er gammeldags, men det nå mener jeg ;)

Enig i denne :) Det er ikke det at han skal på konsert, men det at han ikke avklarer først om det er greit for deg. Og det vet du jo strengt tatt ikke om det er heller. Men kan godt hende du føder 3 uker før termin, og da er man jo i god form til konserten - skulle du gå over, så er det veldig annerledes.

Hadde det vært min mann, hadde jeg ikke sagt nei til å bestille billetter, men det måtte jo da vært med forbehold om hvordan jeg/barnet hadde det der og da :)

Vi skal ha fest hos oss (stor hagefest som vi har hvert år) med 30 gjester 23 dager etter termin. Hehe :)

For å si det sånn: det er lite her i livet som ikke kan endres på. Skulle det være sånn at det ikke passer seg, vi ikke orker, noe kommer i veien osv - så er det bare å avlyse.
Det er med andre ord bare å bli enig med gubben om at hvis det kommer noe i veien så må han bare la være å dra - sånn er det.

Men kan forstå at det er skuffende at han ikke nevner det før det er bestemt, det hadde ikke jeg likt heller - men så er jeg litt kontrollfrik og da ;))

Jeg forstår deg veldig godt..
Det hadde ikke jeg orket med 3 unger hjemme  rett etter en fødsel..
tilvendingsfasen varer gjerne lengre enn 3 uker..
og så skal du ta vare på hus og barn på null søvn alene ?
Nei takk.. da skulle han pent fått diskutert det med meg først!

nr2ivente<3 skrev:
Jeg forstår deg veldig godt..
Det hadde ikke jeg orket med 3 unger hjemme  rett etter en fødsel..
tilvendingsfasen varer gjerne lengre enn 3 uker..
og så skal du ta vare på hus og barn på null søvn alene ?
Nei takk.. da skulle han pent fått diskutert det med meg først!

du får det jo nesten til å høres ut som om konserten varer ei uke...

Det er jo ikke rett at han ikke spør. Men vi blir og 3 i august og jeg hadde sagt ja. Det er jo bare en kveld det er ikke snakk om mange dager. Jeg vil og når tiden kommer kunne ta meg en tur ut og kose meg. Og da skal jeg ikke være den som har sagt nei. Det er jo et par uker etter termin . 
Hadde det vært på termin dag eller i nærheten, måte han ha hatt telefonen alltid med seg i tillfelle fødsel starter og være kjørbare. Man vet aldri når fødselen starter og da kanjeg for all del være lang fra hjemme selv. Og man vet heller ikke hvordan det blir når den lille kommer , men man må jo kunne få en kveld med guttene.

Syns kanskje du overdriver litt jeg, hadde samboer skrever på et forum at jeg va dama fra H*****e! hadde hvertfall jeg blitt lei meg, viss du ser d fra hans side..
Dessuten har han helt sikkert ikkje hatt hode helt med seg når han bestilte, og eg tenker at viss d bare ikkje lar seg orne når konserten nermer seg så får han bare la være, og viss han reiser får han hvertfall vær edru sånn han kan komme hjem viss d skal være noe:-)

Back
Topp