Har en følelse av tidlig fødsel..

Karius

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Har fått en sånn følelse over at jeg kommer til å føde tidlig denne gangen... Puster liksom lettet ut for hver nye uke jeg kommer til :happy: Om det er en redsel for det siden dette er siste og vil nyte denne graviditeten eller om det er noe i denne følelsen vet jeg ikke.
Med første var jeg skråsikker på at jeg kom til å gå tiden ut og pakket ikke fødebagen før kvelden før jeg ble igangsatt.
Med nr to var jeg veldig usikker, pakket ikke bagen men forhørte meg med ei venninne jeg kunne ringe om fødselen skulle starte når mannen var ute i Nordsjøen på jobb og vist startet den 3 og 2 dager før terminen, så måtte ta denne telefonen til venninna mi.
Så hva som skjer denne gangen blir spennende å se :nailbiting:
Flere som har hatt slike følelse eller som har?

Har aldri født før, men er overbevist om at jeg ikke får se noe til mini før tidligst dagen før jeg må bli satt igang! :p veldig spennende å se om du har rett da :D

Jeg også har fått samme følelsen denne gangen og er også lykkelig for hver uke baby forsatt er inni magen! Med de to forrige ble jeg satt igang 2 uker før termin pga liten vekstoppgang på begge men denne gangen er jeg redd for prematur! Håper virkelig jeg tar feil!!

Har aldri født før, men er overbevist om at jeg ikke får se noe til mini før tidligst dagen før jeg må bli satt igang! :p veldig spennende å se om du har rett da :D
Håper jeg tar feil, eller at det ikke blir så lenge før iallefall :) Spennende om du får rett og :)

Jeg også har fått samme følelsen denne gangen og er også lykkelig for hver uke baby forsatt er inni magen! Med de to forrige ble jeg satt igang 2 uker før termin pga liten vekstoppgang på begge men denne gangen er jeg redd for prematur! Håper virkelig jeg tar feil!!
Ja jeg håper også inderlig at jeg tar feil. Føler mest på det når jeg våkner og må på do om natten/tidlig på morgenen. siden det var da forrige fødsel startet med vannavgang. Rart det der at man skal få slike følelser, siden det ikke er noe indikasjon på at fødselen skal starte tidlig.

Ja jeg håper også inderlig at jeg tar feil. Føler mest på det når jeg våkner og må på do om natten/tidlig på morgenen. siden det var da forrige fødsel startet med vannavgang. Rart det der at man skal få slike følelser, siden det ikke er noe indikasjon på at fødselen skal starte tidlig.

Ja ikke sant! Jeg har hatt noen dager hvor jeg har hatt mye kynnere på kort tid og da har jeg tenkt tanken at nå skjer det noe! :-s rart at slike tanker skulle komme med 3. Barn men får krysse fingre og tår for at alt skal gå bra denne gangen også

Jeg føler noe av det samme uten å vite akkurat hvorfor. Tenker bare at kroppen min ikke kommer til å takle å bære noe særlig lenge. Så lenge lillegull holder seg inne til etter 22 august skal jeg være mer enn fornøyd:p

Min første kom i uke 38 og søstera kom i uke 33+4 (fødselen startet i uke 32, men de fikk stoppet den da) og behøvde hjelp på nyfødt intensiv i en måned.
En ganske vanskelig opplevelse, selvom alt gikk kjempefint :Heartpink
Jeg er veldig, veldig redd for å føde for tidlig denne gangen også :( Krysser alt jeg har for at jeg kommer meg til uke 37 da hun skal tas med keisersnitt. Men jeg vet ikke helt... Babyen i magen vokser tydeligvis fort og blodsukkeret er ikke topp :( Så håper de evt legger meg inn den siste tiden og hjelper meg å regulere. Så lenge snuppa har det bra så håper jeg hun kan være i magehuset sitt helt til hun skal komme! :)

Back
Topp