Har fått en sånn følelse over at jeg kommer til å føde tidlig denne gangen... Puster liksom lettet ut for hver nye uke jeg kommer til Om det er en redsel for det siden dette er siste og vil nyte denne graviditeten eller om det er noe i denne følelsen vet jeg ikke.
Med første var jeg skråsikker på at jeg kom til å gå tiden ut og pakket ikke fødebagen før kvelden før jeg ble igangsatt.
Med nr to var jeg veldig usikker, pakket ikke bagen men forhørte meg med ei venninne jeg kunne ringe om fødselen skulle starte når mannen var ute i Nordsjøen på jobb og vist startet den 3 og 2 dager før terminen, så måtte ta denne telefonen til venninna mi.
Så hva som skjer denne gangen blir spennende å se
Flere som har hatt slike følelse eller som har?
Med første var jeg skråsikker på at jeg kom til å gå tiden ut og pakket ikke fødebagen før kvelden før jeg ble igangsatt.
Med nr to var jeg veldig usikker, pakket ikke bagen men forhørte meg med ei venninne jeg kunne ringe om fødselen skulle starte når mannen var ute i Nordsjøen på jobb og vist startet den 3 og 2 dager før terminen, så måtte ta denne telefonen til venninna mi.
Så hva som skjer denne gangen blir spennende å se
Flere som har hatt slike følelse eller som har?