Har en dum rygg

PrøveLykken

Liker dette forumet
Jeg har en dum og slem rygg, som ikke vil samarbeide :(
Alt gjør vondt idag. Til å med å puste :(
Håper dette snart går over !!
Jeg har sliti mye med ryggen fra før. Så nå trur jeg den bare rett og slett er litt sliten.
Var i en bil ulykke i 2009, og etter dette har jeg sliti mye.
Det siste året har det gått ganske bra, men nå er den skikkelig lei med meg..
Fler som har vondt i ryggen ?

Uffda.. Det hørtes ikke godt ut!
Jeg sliter med ryggen selv. Har kroniske muskelsmerter + leddsmerter, og har levd med dette i 15 år (herregud.. 15år?!? Begynner å bli gammel! )
Er ganske vant til smertene nå siden de er en del av hverdagen, men ingen dager er like dessverre.. Det hender det hjelper å gå litt i skog og mark, svømme, eller rett og slett bare gå en liten tur med hunden :) Andre dager klarer jeg ikke å gå i det hele tatt.

Uff jeg har hatt vondt i ryggen i 3 dager nå. Stiv og grusomt. Men jeg har ikke vert plaget med det over lang tid slik som dere! Håper det går over! Også får jeg ikke sove mer pga suuuure oppstøt!! Æsj og au!!!! Vert våken halve natten.

Jeg har begynt å få rygg og mage smerter selv, men det kan sikkert ikke sammenliknes med deres. Jeg har klart og holde meg unna i store deler av svangerskapet, men nå i uke 29 begynner det og kjennes godt.

Skal ikke så mye til, bare det og gå litt for mye, sitte for mye og det å ligge er heller ikke like behagelig hver gang. Dro til legen og ble henvist til fysioterapi med engang smertene begynte og bli plagsomme. I tillegg svømmer jeg 2 ganger i uken, og dette er avlastende for ryggen.

Så må si jeg anbefaler og være mye i vann, for ikke å ha for mye press på ryggen :)

Back
Topp