har en diskusjon

elispk

Elsker forumet
med en kompis om ka som e farligst av alkohol og narkotika.. e stemme for alkohol og han imot.. alkohol e jo ike bra i lengda og over tid men no tenke e generelt.. han meina de e bedre å ta se ei linje som han sir enn å drikke..
 
Begge er like farlig men det kan påvirke fosteret på ulike måter... Eller Narkotika har ikke så store konsikvenser og miss skader som alkohol! Men ungen kan få sen skader av narkotika og psykiske lidelser [:)] Så man skal jo selvsagt holde seg unna begge to,folk som drikker og tar stoff under en graviditet bør virkerlig ikke få noe unge til verden mener jeg,kan ikke ta vare på sin egen unge en gang [:@]
 
ORIGINAL: rico

for å si det på den måten her da.

alkohol dreper hjerneceller.
harsj bedøver dem bare.

men det er jo bare en av type narkotika da.

 
Stoff er stoff alkohol er alkohol uansett type [:)] Stoff påvirker fosteret sånn at det kan få psykiske lidelser og sen skader!
 
 
 
ingenting med gravidilitet å gjøre.. kompisen min e en kar :P hehe.. var bare grett å spørre her inne syns e..her e så mange forkjellige å sikkert dei som har litt mer peiling enn me:)vil bare det beste for han,å de e ikke dop:P meina e..
 
han snakka mest om meta amfetamin
 
for meg så er begge deler LIKE farlig.... ingen av de 2 tingene hører hjemme noen sted når man går gravid!!!!
 
Men om han er kar og ikke gravid...ja så kommer det ann på mengden, er det normalt alkohol inntak er det jo greit, men om det er nsakk om alkohol vær dag er det ikke bra!! Narkotika synes jeg ikke flk burde å ta overhode............. har mistet så mye venner pga det så det er bare ett reint helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Topp