Har en dårlig magefølelse

Babylover

Blir kjent med forumet
Jeg har hatt en dårlig magefølelse i et par dager nå og begynner å bli små bekymret, fikk ikke sovet mer enn 3 timer i natt... Jeg overdriver nok og hormonene har sikkert en rolle her, men Ushh liker ikke denne følelsen. Vil vite at alt er bra med mini i magen❤️.

Noen flere som får sånn følelse av og til ?

Venter nr 2, har en nydelig sønn på 9 mnd

Ja, har det på samme måte.. Lyst til å se/kjenne hun/han hele tiden.. Blir gal av å vente på oul!!

Jeg skjønner hvordan du har det. I mitt første svangerskap kan jeg ikke huske at jeg var så bekymret, men har nok blitt eldre og mer oppmerksom på hvilket under det er å få barn. Men samtidig må jeg stole på kroppen min. Gleder meg dog til oul er overstått. Prøv å stole på kroppen din, slapp av, men du skal også følge magefølelsen din! Er det noe som bekymrer deg ekstra så ta heller en ekstra telefon til jordmor :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Skjønner deg godt. Har vært mye bekymret selv denne gangen, og kjempemye i går kveld rett før oul idag. Men alt så fint ut, så nå er jeg mye roligere :) Håper og tror alt er bra med din baby også :)

Jeg fikk høre hjertelyden hos legen i uke 12. Var stort. Ikke vært på noe tidlig ultralyd og var derfor veldig spent når jeg var hos jordmor igjen ca uk 16. Gleden var stor da jeg fikk høre hjertelyden igjen da. Når en ikke kjenner tydelige tegn tror jeg det er fort at en blir litt urolig. Skal på ultralyd om 13 dager og gleder meg masse til det :-) når vi etterhvert kjenner mer tegn daglig så blir det nok kanskje lettere å være mer rolig.... men har vi kommet oss så langt må vi bare krysse fingrene for resten også :-)

Jeg har også vært en del bekymret, spesielt nå rett før oul. (Har ikke vært på tidlig ul, men har hørt hjertelyd.) Mye roligere nå etter oul i dag der vi fikk se en frisk sprellende baby:)

Jeg er faktisk mye roligere denne gangen sammenlignet med første for jeg tenker at ddt gikk bra og jeg har nå erfart det. Jeg var på tidlig ul hos legen men i uke 8 og så det lilles hjerte slå og hørte hjerelyden hos jordmor i uke 16. Jeg er litt bekymret fordi jeg ikke kjenner bevegelser :/ kjente i uke 17 med første man og tenkte at jeg ville ha kjent tidligere nå denne gangen men kjenner ikke noe særlig. Jeg får roe meg ned og håpe at legen finner hjerelyden på fredag. Er også godt å høre/lese at man er ikke alene om slike følelser. Håper at vi snart alle får se friske baibiser på oul

Du er absolutt ikke alene. Så stol på kroppen din. Du klarte dette før og du skal klare det denne gangen og.
Jeg selv r redd noen ganger men så tenker jeg at noen har det verre enn meg, og jeg r den heldig som bærer denne babyen og det skal gå bra med hun/han :-)
Tenk positiv så resultat blir og positiv :-)

Du er absolutt ikke alene. Så stol på kroppen din. Du klarte dette før og du skal klare det denne gangen og.
Jeg selv r redd noen ganger men så tenker jeg at noen har det verre enn meg, og jeg r den heldig som bærer denne babyen og det skal gå bra med hun/han :-)
Tenk positiv så resultat blir og positiv :-)

Takk for støtten :) jeg forsøker. Har kontroll hos fastlegen imorgen og gleder meg til å høre hjertelyd for å slappe mer av :)

Jeg er også litt brkymret fordi jeg ikke har kjent noe enda. 17+6. Syns både det og magen har latt vente på seg. Heldigvis fått bittelitt mage nå siste tiden da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også litt brkymret fordi jeg ikke har kjent noe enda. 17+6. Syns både det og magen har latt vente på seg. Heldigvis fått bittelitt mage nå siste tiden da :)

Tok en prat med legen om det idag og hun sa det er helt vanlig å ikke kjenne noe enda, vanligvis bil man kjenne innen uke 19. Litt avhengig av hvor morakaka ligger. Jeg fikk da sett mini på ul hos henne, de har en gammel maskin på legekontoret. Alt så heldigvis bra ut og babyen beveget seg selvom jeg ikke merket noe. Så ta det helt med ro du også, er alt sikkert bra

Egentlig litt samme her eller magen kom for litt siden... Men er nok som babylover skriver her at tiden snart er inne for at vi kjenner miraklet i magen og etter UL blir nok ting også mer virkelig!!

Tok en prat med legen om det idag og hun sa det er helt vanlig å ikke kjenne noe enda, vanligvis bil man kjenne innen uke 19. Litt avhengig av hvor morakaka ligger. Jeg fikk da sett mini på ul hos henne, de har en gammel maskin på legekontoret. Alt så heldigvis bra ut og babyen beveget seg selvom jeg ikke merket noe. Så ta det helt med ro du også, er alt sikkert bra

Håper håper jeg kjenner snart! Gleder meg sånn :) du har nok rett i at alt er bra men bekymringene kommer jo av og til likevel :)

Egentlig litt samme her eller magen kom for litt siden... Men er nok som babylover skriver her at tiden snart er inne for at vi kjenner miraklet i magen og etter UL blir nok ting også mer virkelig!!

Ja heldigvis ikke så lenge igjen nå :) Torsdag skjer det ^^

Jeg er 19+6 i dag og har begynt å kjenne mere og mere. Men på oul sa jordmora at morkaka lå fint plassert på framrevegg, noe som kunne gjøre at det tar litt tid å kjenne bevegelse.. men er ganskd aktiv på kveldene :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner heller ikke så mye enda, 16+6 i dag. Er fjerdegangfødende... Ser ut som mange førstegangsfødende kjenner liv lenge før meg....

Her kjenner jeg masse og har gjort det mer eller mindre daglig i flere uker, men siden i går kveld har det vært veldig mye stillere :(
Men har vært mer aktiv enn vanlig så lillen sover vel godt :)

Samme her, bekymrer meg litt for mye til tider
I starten var jeg redd nesten hele tiden, og tenkte at så lenge jeg kommer over uke 12 blir det bedre .. Nå kjenner jeg at jeg engster meg, og skal på kontroll denne uken (Uke 19) - så om alt er bare bra nå, så MÅ jeg skjerpe meg å kun tenke positivt :D

Back
Topp