Har en dårlig dag i dag...

Sylvia80

Gift med forumet
..ikke fordi jeg kaster opp og er dårlig, men fordi jeg ikke er så dårlig i dag.. Så er kjempebekymra for at noe er galt da.. har hatt en og annen slik dag før.. bare så uvant når formen egentlig er elendig og man kaster opp hele tiden, og så kommer plutselig en pausedag... Klarer virkelig ikke å nyte dagen, og gleder meg til å (forhåpentligvis) kaste opp igjen.. Jada, jeg er litt syk i hodet som tenker sånn.. :P Sukk... Bare gråter i dag og syns alt er fælt... Kan ha noe med at jeg nå er ca så langt som da MA-en ble oppdaga sist.. Er bare redd og lei meg... :(

dagen har jo ikke vart så lenge enda, da! til trøst, har ikke jeg vært kvalm enda heller! :P

KLEM

Skjønner AKKURAT hvordan du har det!! Det er vel ingenting jeg kan si som gjør at du plutselig har det bra igjen, men jeg sender deg en klem :-)))

Sender en klem jeg også, og håper at kvalmen plutselig kommer skyllende over deg.. Merkelig å ønske at noen andre skal bli dårlig, men men.. :)

Sender en klem jeg også, og håper at kvalmen plutselig kommer skyllende over deg.. Merkelig å ønske at noen andre skal bli dårlig, men men.. :)

Sender også en klem. Vet hvordan du har det. Var der selv for noen uker siden, men om det hjelper å høre så har jeg aldri blitt like kvalm igjen, jeg er nå ca 12 uker og har fått høre hjertelyden til min lille to ganger, senest i dag. At symptomer forsvinner er IKKE ensbetydende med at noe er galt!! Skjønner likefullt at du er bekymret.. KLEM!!

KLEM! 

Skjønner deg godt! Har vært urolig i dag jeg og fordi jeg har ikke vært like kvalm og de andre dagene og jeg fikk lett på meg olabuksa i morges, den har jeg ikke klart å ha på meg for par uker. 
Det skal jammen ikke være bekymringsløst å være gravid.... huffameg! 

hvordan er formen nå??

TulleHøna skrev:
hvordan er formen nå??

Jo den er jo helt fin da.. Tok meg i nakken og gikk ut i dag jeg, en tur sammen med ei venninne, og så tok jeg med mini ut til papsen som måtte jobbe lenge, så vi spiste ute.. ikke det minste kvalm.. Litt øm i brysta.. pittelitt halsbrann, men spiste taco da :P

Vet ikke helt hva jeg skal tro.. blir redd, mista jo symptoma sist da jeg mista.. Er de ikke tilbake i morgen tidlig, så lurer jeg på å ta fram doppleren jeg altså (tenkte jeg ikke skulle prøve før uke 12, men er vel verdt et forsøk? Er da 9+5 etter egen telling eller 9+6 i følge siste ul) og hvis ikke kanskje jeg ringer gyn.. han sa jeg kunne ringe om det var noe, og at det gikk fint å klemme meg inn for en sjekk, for en ul går jo kjapt, om det skulle være noe... Sukk.. 

kanskje kroppen trenger litt næring så den lot deg få fri en dag!? heheh
tror ikke jeg hadde turt å prøve doppler så tidlig :S er jo stor sansynlighet for at du ikke finner den så tidlig!? hvis gu sa du bare skulle ringe, så hadde jeg nok ring hvis jeg var bekymra :)
det er jo forståelig!

selv har jeg hatt min første symptomfrie dag i dag, jeg og. vært grisenervøs, men fikk både halsbrann å kvalme kasta over meg for bare noen minutter siden! tenk å bli glad fro sånnt!? :P

Sylvia80 skrev:

TulleHøna skrev:
hvordan er formen nå??

Jo den er jo helt fin da.. Tok meg i nakken og gikk ut i dag jeg, en tur sammen med ei venninne, og så tok jeg med mini ut til papsen som måtte jobbe lenge, så vi spiste ute.. ikke det minste kvalm.. Litt øm i brysta.. pittelitt halsbrann, men spiste taco da :P

Vet ikke helt hva jeg skal tro.. blir redd, mista jo symptoma sist da jeg mista.. Er de ikke tilbake i morgen tidlig, så lurer jeg på å ta fram doppleren jeg altså (tenkte jeg ikke skulle prøve før uke 12, men er vel verdt et forsøk? Er da 9+5 etter egen telling eller 9+6 i følge siste ul) og hvis ikke kanskje jeg ringer gyn.. han sa jeg kunne ringe om det var noe, og at det gikk fint å klemme meg inn for en sjekk, for en ul går jo kjapt, om det skulle være noe... Sukk.. 

Da syns jeg du skal ringe gyn, bare for å sjekke! :-) 

Mine symptomer forsvant også rundt der du er nå,og de har vært veldig opp og ned,men har sett på ul at alt er greit,akkurat når symptomene var som minst. Skjønner du er redd,men dette går bra,det har vi jo bestemt! :)Klem

Back
Topp