Har en crappy dag...

therma84

Flørter med forumet
Har en skikkelig crappy dag i dag...
Vet ikke helt hvorfor, men HATER kroppen min for øyeblikket...
Synes jeg eser ut i det vide og brede, oppblåst of jævlig rett og slett!
Pluss at barna ikke har vært englebarn i dag heller...[&:]
Har vært og shoppa til snuppas første skoledag, men ikke en gang shopping kunne få meg i humør i dag ass...
Har sendt kjæresten på fest med beskjed om at han kan si til alle damene som så mye som prøver å se på han feil, at jeg er i jævlig dårlig humør og at jeg KOMMER til å banke de![8D]
Ellers ligger jeg bare på sofan og tenker på det jeg skulle gjort i huset som jeg virkelig ikke GIDDER![:'(]
Men, det hjelper å få det ut av seg litt, så beklager sytete innlegg, men det var JÆVLIG godt![:D]

Ha en ellers fantastisk kveld snupper!

Uffa... Hadde et par sånne dager eg også... Noe dritt...
Men kroppen min hater eg fremdeles.. HAr ganske mykje mage igjen etter første jenta som ble så altfor stor og det skulle eg fjerne nå i høst (masse død hud som bare henger) fordi nå hadde vi jo 2 små og vi hadde ikkje tenkt på flere... men sånn gikk det ikkje.. Så denne er ikkje planlagt men en bonusbaby får man si... Eg og bare eser ut, sjøl om magen e stor fra før e den MYKJE STØRRE nå... [&:] Grøss...
Ha ein fin kveld du også[:D][:D][:D][:D]

Hjalp litt, pluss at min kjære akkurat ringte for å fortelle meg at han elsket meg
mer enn noe annet i hele verden!
D blir jo så teit det men blir irritert over og vetu, at det må jo bare bli litt komisk!
Og tror du faen ikke EN jævla flue har bestemt seg for å irritere livet av meg!!??[:-]

hehe det er godt jeg ikke er alene..
jeg føler jeg har lyst å bare skrike litt om dagene..
Ungene er opp å ned og over alt.
huset blir ALDR ryddig uansett hvor mye som gjøres,
klesvaksen bare vokser.
Du er heldig som har mannen hjemme da i det minste..
hehe..men tror egentlig det er godt min er borte for han hadde nok
fått et par salver slengt etter seg..[8D][8D]

Godt å høre at jeg ikke er alene!
Gubben får kjeft fordi jeg får for lite kos/oppmerksomhet, men når han da koser på meg så er han for klengete, haha....
Uansett hva som skjer, så er jeg bare SUR!
Trodde det var meg det var noe galt med jeg, så godt vi er flere!

Back
Topp