Har en 5-åring

Sofie.

Forumet er livet
Tenk i dag kl 22.46 er det nøyaktig 5 år siden e fødte en stor og velskapt gutt.
Tiden har gått utruli fort! Vært mange fine dager og har også fått kjenne ekstra på følelsen av å være redd for min lille hjertesten.
Mest av alt har dagene bestått i smil og latter.
Min lille hjerte er blitt en stor og flott gutt på 5 år, og i dag feirer vi dagen med at han har fått sin første løse tann.
Gleder meg masse til han kommer hjem fra barnehagen og vi ska kose oss ilag før det blir sengetid.

Min første (og eneste foreløpig) barn.
Utrolig stolt av den smarte og kloke gutten min.

Tenk i dag kl 22.46 er det nøyaktig 5 år siden e fødte en stor og velskapt gutt.
Tiden har gått utruli fort! Vært mange fine dager og har også fått kjenne ekstra på følelsen av å være redd for min lille hjertesten.
Mest av alt har dagene bestått i smil og latter.
Min lille hjerte er blitt en stor og flott gutt på 5 år, og i dag feirer vi dagen med at han har fått sin første løse tann.
Gleder meg masse til han kommer hjem fra barnehagen og vi ska kose oss ilag før det blir sengetid.

Min første (og eneste foreløpig) barn.
Utrolig stolt av den smarte og kloke gutten min.
Gratulerer så mye med dagen i heimen :D

Gratulerer så masse til gutten din :)

Tusen takk alle sammen :) Tanna sett fortsatt fast i munnen, så må nok vente enda noen dager før den ramler ut.

Gutten min har hatt en fin dag i går. Kost seg i bhg med sang og krone.
T hælga ska vi feire med barnehagebarna i bhg. Greit å låne bhg når det blir så mange barn.

Gratulerer med 5-åring. :)

Back
Topp