har ekstremt

Karita

Glad i forumet
sukkerbehov! Bare MÅ ha noe godis, kaker, muffins. ÅÅÅ brownies med krem
Men skal jo ikke spise noe sånt....[:(]

Noen som vet om det finnes lavkarbokake eller kjeks eller noe??

Hva med å lage smoothies? Hjelper meg:)

ja, kanskje det[:D] Er ekstremt svak for søtsaker etter at mini kåm til. Blitt en stor kakemons[;)]

uff, kjenner til det!! Her går det fort en pakke kjeks når jeg først setter i gang!!![8D]

kjøp bixit turbar! kjempe gode. kun 132-146 kcal.
jeg spiser dette som mellommåltid.
du får kun den kjeksen, kjeksen med litt sjokolade på og kjeksen med sjokolade og peanutter. mmmmmmmmmmmmmmm nam nam

Jeg har vært sånn den siste uka!Lyst på kaker,sjokolade,godis++ hele tiden!!Jeg som egentlig har så stålkontroll på hva jeg spiser og er veldig flink til å ikke spise usunt mere enn max en dag i uken,har jammen meg ikke gjort annet enn å stappe i meg den siste uken!Kom til Namsos så kan vi være sukkeravhengige sammen[;)]

ORIGINAL: kinersen

Jeg har vært sånn den siste uka!Lyst på kaker,sjokolade,godis++ hele tiden!!Jeg som egentlig har så stålkontroll på hva jeg spiser og er veldig flink til å ikke spise usunt mere enn max en dag i uken,har jammen meg ikke gjort annet enn å stappe i meg den siste uken!Kom til Namsos så kan vi være sukkeravhengige sammen[;)]

å ja, det hadde være koselig[;)] Hamstad hele dagen det da[8D][8D] er du i namsos nå?

vÆRT HEEELT  tullete her og.. Kan det være amminga at det er mangel på noe?? [&:]

D meste innen lavkarbo her http://loonesverden.blogg.no/mat.html :P

Ja kom til Namsos igår,skal ha dåp den 20. Så du får si ifra hvis du skal til "storbyen" en dag[;)]
ORIGINAL: karita

ORIGINAL: kinersen

å ja, det hadde være koselig[;)] Hamstad hele dagen det da[8D][8D] er du i namsos nå?

ORIGINAL: Blacksau

D meste innen lavkarbo her http://loonesverden.blogg.no/mat.html :P

Ja det kan absolutt være amminga[:)] Jeg hadde super dilla på sjokolade [;)]

Back
Topp