Har eg forstått det rett?

jeg tror det.. vet min tante og de betalte 2-3000 bare for understellet og sportsdelen, bagen måtte de kjøpe her for de klarte ikke å få inn bagen i tide til å rekke å sende den til hun skulle ha ungen... 

Ja, jeg fikk nettopp denne vognen i posten fra kiddies24, de trekker fra momsen og så legger de den på igjen i Norge. Portoen fra dhl kommer også i tillegg, men jeg vet ikke hvor mye det blir enda. Uansett er det mye billigere å handle fra Tyskland. Jeg kjøpte vognen med hardbag, stelleveske, koppholder, regntrekk til både bag og sportsdel, reiseveske til og ha vognen i og fleecebag til sprtsdelen for ca 7000,- Jeg synes det var et bra kjøp :) 

Så flott :) Tok det lang tid fra du bestillte ti du fekk den? betalte du når du hentet den i posten eller hvordan gjor du det?
Eg finnre ikkje ut hvor eg finner regntrekket og koppholder henn.

Det tok ca 8 uker faktisk, jeg var tidlig ute :) Men du har heldigvis fortsatt god tid igjen:) Jeg betalte med paypal, men du kan sikkert velge andre måter også å betale på. Gå inn på strollers and carriers og så på stoller accesoires, der finner du koppholdere og regntrekk:) 

Må man kjøpe adaptere og eller følger det med? Tenker på bagen

Da har eg lagt vogn,regntrekk *2 i handlekurven. Det ble 5086,50 norkse kroner.
Så eg håper gubben blir med på det,er jo over 2000 kr spart

Jeg bestilte svart. Hadde veldig lyst på den hvite, men turde ikke :) Tror svart holder seg lenger, og du da?

Bestillte også svart,men hadde grueligt lyst på den mørke  brune

Det er jo mest "safe" iallefall med svart, dessuten kan man pynte den opp med farger, lyseblått i mitt tilfellet. Den er også mye finere i virkeligheten enn på bildene synes jeg :) 

Ja det er jo det.. Har vert å sjikket på den i butikken her i stavanger,men fant ut at vi bestillte den over nett.. Sparte faktisk 4200kr på det

hvordan er det om det blir noe galt med den? vet en del har problemer med hjulet som svinger. kan man få den reparert i norge? altså f.eks på barnashus om man betaler for det?

Back
Topp