har eg alt under kontroll?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
altså til jul...[:)]

- huset er i utgangspunktet vaska, men skal ta ein kjapp tur med vaskekluten og moppen lillejulafta..
- alle pakkar er kjøpt, pakka inn og dei som skal leverast er levert
- alle kaker som skal bakast er bakt
- julegardiner og julepynt er komt fram
- juletreet skal kjøpast i dag og pyntast lillejulafta
- har handla inn; masse julesnop og chips, ribbe, godt pålegg i massevis, har mjøl, sukker og sånne basisting i hus, julehefter, gløgg, nøtter, brus og alt anna til julemiddagen..
- skal handle inn; melk, juice, frukt, grønsaker, ingrediensar til riskrem, egg, litt meir pålegg og alt anna ein ville hatt i hus til ei vanlig helg..

Noke DU syns manglar?!

skal feire jul i huset vårt for førsta gang og får mamma og pappa på besøk.. er såå redd eg skal gløyme noke! [8D]

Jeg kan ikke hjelpe da jeg sitter å lurer på det samme selv[8D]

Min første gang også.

Jeg har laget en liste over hva jeg skal gjøre i dag, i morgen, lillejulaften og julaften. Skal lage ferdig det som kan lages ferdig i forveien på lillejulaften, så slipper jeg stresset med det.

Lykke til![:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Jeg kan ikke hjelpe da jeg sitter å lurer på det samme selv[8D]

Min første gang også.

Jeg har laget en liste over hva jeg skal gjøre i dag, i morgen, lillejulaften og julaften. Skal lage ferdig det som kan lages ferdig i forveien på lillejulaften, så slipper jeg stresset med det.

Lykke til![:D]

Hihi[:D]

Eg skal og lage alt som kan lagast klart på lillejulafta..[:)] skrelle poteter og sånne ting..! [:)]

Takk, og det samme til deg! [:D]

dyyyyytt

Herlighet jente, blir overrasket om du har glemt noe etter den listen der [:D] Virker som du har stålkontroll. 

Lykke til med første julefeiring i heimen... [:)]

det høres ut som dere overlever[:D]

ser ingenting som mangler på lista di...kansje en marsipan gris til vinneren av mandel i grøten?
og en jule cd?

Gooood jul:)

ORIGINAL: Metemor

Herlighet jente, blir overrasket om du har glemt noe etter den listen der [:D] Virker som du har stålkontroll. 

Lykke til med første julefeiring i heimen... [:)]

aaaah, det var godt! [:D]
føler ikkje at eg har kontrol gitt..[8D] haha

Tusen takk! [:)]

ORIGINAL: Kosinuss

det høres ut som dere overlever[:D]

ser ingenting som mangler på lista di...kansje en marsipan gris til vinneren av mandel i grøten?
og en jule cd?

Gooood jul:)

Me pleier ikkje ha det me..[:)]
og julemusikk har eg på spotify! [:)]

God Jul til deg og! [:)]

Ser ut til å ha fått med deg alt ja.
Eneste jeg så du hadde ribbe men ikke pølser og medisterkaker.

dette går nok bra skal du se. Kos dere.

ORIGINAL: Gothia

Ser ut til å ha fått med deg alt ja.
Eneste jeg så du hadde ribbe men ikke pølser og medisterkaker.

dette går nok bra skal du se. Kos dere.

åå, gløymte å skrive opp det! julepølsa er i boks! [:D]

Håpar på det! Takk! [:)]

dessert til julekvelden?[:)]

føler endelig jeg er i rute selv nå. må ta en siste kjappvask på lillejulaften, ellers tror jeg vi er ferdig til juuuuuul[:D]

ORIGINAL: puusen

føler endelig jeg er i rute selv nå. må ta en siste kjappvask på lillejulaften, ellers tror jeg vi er ferdig til juuuuuul[:D]

skal ha riskrem med rødsaus! [:)]

Hihi, så bra da! [:)]

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

da kan du bare "dra krakken attåt glase" og sette deg og la juleroen senke seg[;)]

ORIGINAL: Juni09April11

Telys og andre lys? [:)]

I boks! [:)][:D]

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

da kan du bare "dra krakken attåt glase" og sette deg og la juleroen senke seg[;)]

Hihi, ja spørst det da! [:D] wooop wooop! [:)]

ORIGINAL: Delightful

Det virker som alt er under kontroll ja, kos dere :)

[:)]

det må dikka gjer og! [:)]

Jeg tror du har glømt kalkunen... Blir ikke jul uten kalkun;) ellers tror jeg du ligger bedre an enn de fleste!

ORIGINAL: lillejente

Jeg tror du har glømt kalkunen... Blir ikke jul uten kalkun;) ellers tror jeg du ligger bedre an enn de fleste!

skal nok ikkje ha kalkun! [;)]

hihi, hope so! [:)]

Back
Topp