Har dyrene dine endret oppførsel etter graviditeten?

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg har en sær liten katt på 5 år som vanligvis ligger høyt oppe på skapet sitt og titter ned på oss andre. Etter at jeg ble gravid derimot skal hun BARE sitte oppå meg. Hun er helt infernalsk og vil helt oppi trynet - veldig ulikt henne.

Flere som har rare dyr?

Ja, han en svær kastrert mons, som er begynt å jokke ekstremt mye! Så irriterende når han står oppå meg å jokker! Og den eldste hunden er begynt og skal ligge ved siden av meg, helst med hode i fanget.

Jepp. Vi har ei pusefrøken som er ganske sær av seg. Ho har alltid vært mammajente, men nå er det ekstremt!! Skal ligge oppe på meg HELE tiden. Ho fotfølger meg, mjauer en del og holder på [emoji85] Blir helt sprø til tider for jeg får jo ikke fred omtrent [emoji23]

Ikke et dyr, men sønnen min på 4 skal plutselig alltid kose, og følger etter meg over alt, når han sitter på fanget så skal hendene helst være på magen min! Og det er umulig at han kan ha hørt noe.. sikkert bare tilfeldig, men fortsatt litt spesielt

Hehe ja her var det katten vårs som nok merket at jeg var gravid før jeg selv visste det;) vi har hatt han i 4år og han har nesten aldri ligget i fanget mitt, men han begynte for 2 uker siden og legge seg på meg hele tiden og for nesten 1 uke siden tok jeg graviditetstest og der viste de positivt:happy: så er rart hva dyr kan merke!

Har en spesiell sterilisert frøken på 2,5 år, hun ble litt sjalu når vi skaffet oss en kastrert hannkatt på 5mnd før jul, men nå de siste ukene har hun vært ekstremt sjalu og sint på oss alle! Så mulig hun merker at oppmerksomheten muligens blir litt mindre fremover:laughing002

Back
Topp