Har du ...

Linquita

Blir kjent med forumet
Har du fått noen cravings enda?

Jeg fikk plutselig dilla på lime i dag :) hehe ! namnam

Jordbærmilkshake. Men vet ikke om det bare er noe forbigående ;)

Appelsinjuice! :D aldri drikki noe særlig av det før, nå kan jeg drikke en stor kartong alene på en dag :D

Jeg har hatt noen cravings, men de har vært engangstilfeller. Ellers har det vel etablert seg et visst spisemønster basert på at jeg blir kvalm bare av tanken på nesten alt jeg vanligvis liker.

Jeg har cravet rosa og gult smågodt (skum og vingumme) - mannen mestret bestillingen utmerket. Ritz med ost, majones, rødløk og druer var en greie en dag. Pannekaker, men det rakk jeg ikke før det gikk over. Jordbærmilkshake fra mcdonalds, men de var tomme. Cravet også pommes frites en dag, men da jeg spiste det var det vemmelig. Ikke så lett dette her!

Har hatt et sterkt ønske om å få tak i røde menthos, men de er jo ikke å oppdrive (er ikke i form så har jo ikke vært såå langt avgårde for å sjekke heller da).
Ellers er det ikke så mye jeg har lyst på- lista er heller full av ting jeg IKKE orker tanken på å spise:/

Ikke enda, men begynner å bli en del ting jeg plutselig ikke vil ha :-)

Leverpostei, av alle ting.. Aldri vært glad i det, men nå må jeg ha det hver morgen.

Plutselig like eg gelé i då spesielt når eg blande blåbær og bringebær gele og kone det sammen! Alltid likt vaniljesausen best, men nå tar eg helst gele :-)
Og rå løk, har lyst på da heila tio ;-)

Back
Topp