Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, bare mye sulten!!![]()
Denne har jeg også fått dilla på! Eller slike bamser! Namnamnam!Sånne french fries- salte potetgullsticks i blå pose... Har aldri kjøpt det selv før, men nå kan jeg spise en pose om dagen!
Hahaha! Godt det ikke bare er meg! De er så fantastiske deilige og salte... Får vann i munnen bare av å tenke på det her jeg sitter med ritz-kjeksen min!Denne har jeg også fått dilla på! Eller slike bamser! Namnamnam!
En av de veldig få tingene som faktisk frister om dagen!Hahaha! Godt det ikke bare er meg! De er så fantastiske deilige og salte... Får vann i munnen bare av å tenke på det her jeg sitter med ritz-kjeksen min!![]()
Haha! Akkurat som meg da! Mannen har hamstret opp! Hjelper så syyyykt masse med kvalmenSånne french fries- salte potetgullsticks i blå pose... Har aldri kjøpt det selv før, men nå kan jeg spise en pose om dagen!
Jeg har også helt dille på appelsinjuice om dagen =PAppelsinjuice og hvitløksbaguett