Har du

Rappo

Forumet er livet
Hatt en SA eller MA før? Jeg har ikke, derfor er jeg så rolig og ganske sikker på at alt går bra.[:)]

Ikke som jeg vet om ihvertfall.

Håper virkelig jeg slipper å oppleve det!!! Og alle andre også selvfølgelig!![&o]

jeg hadde en sa som endte med ma :( skikkelig h*lvete. mistet i uke 8, i uke 6 begynte det med spotting og ingen smerter, var hos gy og så et hjerte som banket, men de fant ikke ut hvor spottingen kom i fra, og ble sykemeldt 14 dager med diagnosen truende abort. Så kom det mye blod men ikke smerter , blødde i en uke så inn igjen til gy og da var det over og fikk medisiner for å få restene ut. bank bank i bordet skal ikke gjennom det igjen.
Når en hører hjertet skal det være ca 90 prosenst sjanse for at det går bra, men ikke for oss.

Men nå har jeg en knall god feeling :) skal gå denne gangen

Hatt en MA .. trodde jeg var ca 12 uker på vei, utviklingen stoppet uke 5..
Mulig en SA på vei nå.. så bankende hjerte på fredag, legen var usikker på UL på lørdag.. så er veeeeeeeldig nervøs og spent til neste UL som blir enten imorgen eller torsdag..

Denne gangen skal det gå bra jenter[:)]

hatt SA 1 gang.

Hatt en MA. Stoppet opp i uke 5-6, oppdaget i uke 10 ved UL. Satser på at det går bare bra denne gangen [:)]

blære mola for mangen år siden (befruktet forstersekk...men inget foster inni...) merket i uke 16...
Fikk en gutt i 2008
Sa mars 09 uke 7
Sa mai 09 uke 6

så... her er jeg igjenn... i uke 7+ 4 nå... har en god følelse denne gang....

SA februar og april i år, rundt uke 5.

Så er noe bekymret, men etter mange tester som har blitt sterkere og sterkere, og hcg-stigning som var veldig bra så er jeg litt beroliget. Og skal på tidlig UL snart, etter den (om alt er bra), skal jeg tørre å slappe av.

Jeg hadde en MA i september09. Var 12+1 da jeg fant det ut, utviklingen hadde stoppet ca 2 uker før.

ORIGINAL: Iniza

Ikke som jeg vet om... Hva står MA for?

MA stor for missed abortion..Kroppen tror at den fremdeles er gravid..
SOm med meg så døde fosteret i uke 5, men kroppen skjønte det ikke før i uke 12..

MA står for Missed abortion. Fosteret har dødd, men livmoren har ikke støtet den ut.

Har heldigvis, ikke hatt verken det ene eller det andre når det kommer til aborter. Bank i bordet.

En MA oppdaget uke 10+6 i 2007 - aner ikke når det stoppet, fikk vi aldri vite[&:] 
En SA i uke 5 i 2009

Mye bedre magefølelse denne gangen, så nå skal vi nå helt til mål - alle sammen[:)]

ORIGINAL: Mollå

Ikke som jeg vet om ihvertfall.

Håper virkelig jeg slipper å oppleve det!!! Og alle andre også selvfølgelig!![&o]

[:)]

jeg har ikke hatt det, men kjenner at jeg bekymrer meg for at det kan skje..

Nei, vært gravid en gang. Blødde, først spottinger, fikk UL, så hjertet, ble beroliget, blødde deretter friskt blod, men det sluttet, og ut kom en frisk gutt 6 dager over termin.

Jeg er nok derfor ganske rolig og tenker ikke så mye på det. Jeg er gravid, jeg skal føde i februar eller mars, det er sånn det er. Det planlegger jeg utfra, for det tror jeg på, jeg går ikke rundt og tror at jeg kommer til å miste, jeg tenker ikke på det.

mistet 3 -4 ganger i SA. denne gangen er magefølelsen mye bedre og alt skal gå bra [:)]

Har hatt en ma, fosteret døde i ca. uke 4, men oppdaget det ikke før i uke 8+5, da begynte jeg å blø litt, hadde hatt veldig vondt i korsryggen i mange uker, men klarte ikke å koble sammen, men da jeg begynte å blø skjønte jeg at noe var galt, følte mæ ikke gravid denne gangen. Fikk ultralyd i uke ni, men kunne ikke se no foster. Neste dag fikk jeg abortpiller på sykehuset kl 8, og var der med "rier" fram til 18. De trodde ikke at alt var kommet ut, men siden fosteret var så lite, bare noen celler så hadde alt kanskje kommet ut allikevell. Etter noen dager hadde jeg fortsatt veldig vondt og ringte sykehuset, fikk da time neste dag til utskrapning. Da jeg våknet fra narkosen husker jeg hvor godt det var å ikke ha korsryggsmerter lenger. Dette skjedde i februar i år. Håper så inderlig at det ska gå bra denne gangen.

Ja. Seinest i påsken i år. Fyttigrisen så vondt det gjorde[:(][:'(]

Back
Topp