Har du vore på OUL?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Vært i dag! Venter to jenter, alt såg fint ut :)
 
Ja! Det var helt nydelig, liten sprellende baby i full fres (akkurat som storesøster....). Storesøster kom med ks og arret gjør det visst litt vanskeligere å se så hu trykka proben hardt inn i magen min, relativt ubehagelig.
Men altså, lykken over frisk baby og alt vel!!!! Morkaka ligger inn mot ryggen (langt borte fra livmorhals og ks-arr), så regner med at det blir lettere å kjenne liv denne gangen.


Aldri hørt at ks arr skal gi dårligere kvalitet på bilder eller vanskeligere forhold å se.. jeg har ks arr og vi fikk se alt vi trengte å se uten at hun gjorde opplevelsen ubehagelig. Hadde litt trykking av og til men det var pga av overvekt ikke arrvev
 
Var på oul på onsdag og fikk se den lille gutten i magen. Har vært på fire tul og visste fra før av at det er en gutt. Han ville ikke bli tatt bilde av på oul, lå med hodet ned og vendt innover. Men jordmor fikk tatt de målene hun skulle og termin ble flyttet fra 9. til 6. Mars. Morkaken ligger foran.

Jeg får flere ultralyder fremover på grunn av risikosvangerskap og ble forespeilet cirka en undersøkelse i måneden til og med desember, så annenhver uke i januar og ukentlig i februar.
 
Har vært i dag :) venter en frisk å fin liten gutt (d visste vi fra før da) men kjekt å se han igjen. Rolig type, lå å sov for d meste vendt med rompa ut mot verden :hilarious: å hode opp mot min venstre siden. Fortsatt termin 11.mars :)
 
Back
Topp