Har du vore på OUL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Skal neste tirsdag

Var i slutten av juni :) I følge jordmor var alt som det skulle :) Ja, bortsett fra den dumme morkaka som dekker omtrent hele livmoren på framsiden så jeg måtte vente helt til uke 20+4 for å kjenne liv. Nå er jeg 21+3 og kjenner ikke hver dag og kun om kg legger meg ned flatt og virkelig kjenner etter. Men har jo heldigvis ikke noe å si sånn medisinsk sett, bare kjedelig å måtte vente så lenge.

Ja, jeg var 5. juli. Veldig godt å vite at alt stod bra til Jeg har også morkaken på framsiden og kjenner bare bittelitt fra den innimellom. Pappan gleder seg veldig til å kjenne på utsiden! ☺️ Men må nok vente en stund til.

Var 18 juni! Lillesøster er venta 3 desember <3 går til kontroll hver andre uke pga en morkake som krangler litt :hilarious:

Nei, skal på mandag. Termin helt i slutten av desember. :)

Vi har 3 OUL her i Belgia (uke 12-13, uke 22 og uke 32). Har vært til nr 1 (alt så fint ut) og skal på den nr 2 i august.

Var på OUL i dag :) Ei lita jente som gjemmer seg der inne :Heartpink Hun flyttet termindatoen min til 23/12, men jeg får liksom ikke helt det til å stemme - jeg vet jo nøyaktig når jeg hadde eggløsning og da blir termindatoen 25/12 :confused005
Og det er ikke mulig at hu ble lagd før, for det var en tørr periode før 1 april for å si det sånn :hilarious:

Var på OUL i dag :) Ei lita jente som gjemmer seg der inne :Heartpink Hun flyttet termindatoen min til 23/12, men jeg får liksom ikke helt det til å stemme - jeg vet jo nøyaktig når jeg hadde eggløsning og da blir termindatoen 25/12 :confused005
Og det er ikke mulig at hu ble lagd før, for det var en tørr periode før 1 april for å si det sånn :hilarious:

Hun har nok bare vokst godt! :) Jeg og ble flytta to dager frem, og det skal godt gjøres her også. Ikke umulig, men jeg tror nok EL var en dag eller to seinere enn hva OUL tilsier. På TUL 10+0 fikk jeg foreløpig termin 28.12 (hadde ikke mens å gå ut fra, men jeg vet ca el-dag og når vi la aksjer :P ), men fikk 26.12 på OUL.

De vokser jo ikke helt likt, selv om det er relativt likt frem til uke 23 heller. :)

Hun har nok bare vokst godt! :) Jeg og ble flytta to dager frem, og det skal godt gjøres her også. Ikke umulig, men jeg tror nok EL var en dag eller to seinere enn hva OUL tilsier. På TUL 10+0 fikk jeg foreløpig termin 28.12 (hadde ikke mens å gå ut fra, men jeg vet ca el-dag og når vi la aksjer :p ), men fikk 26.12 på OUL.

De vokser jo ikke helt likt, selv om det er relativt likt frem til uke 23 heller. :)

Ja, det er sant! :happy: Fint å se at hun vokser godt! Og det er jo ikke mange dagene frem og tilbake heller, en venninne ble flyttet 8 dager tilbake enda hun visste når hun hadde eggløsning :dontknow

Var i slutten av juni, alt så fint ut og både kjønn og termin stemte godt med ultralyden i uke 13 :)

Var på ultralyd i dag. Alt bra med frøet, men fikk dessverre ikke vite kjønnet.. Skal tilbake om to uker for ny ultralyd. Håper vi får vite mer da :)

Skal imorgen. Super spent

Back
Topp